Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Brommer blijft stationair niet lopen' (ID 1885).
De reply is geschreven door MB50TUNED (UserID 60) op 16-10-01?22:28.

Quote:
Originally posted by: Slammer?

Ok bedankt all,

bart: dat dashboardtje gaat het niet echt om...maar wel dat de onderdelen donor meer dan z'n geld waard is. (ik heb er inmiddels meer afgehaald)

Ik merk inderdaad dat al die verhalen over bezinemengsel niet echt helemaal lijken te kloppen..Daarbij komt nog dat die carb. 3 sproeiers heeft.

Ik zal in het weekend nog es kijken naar de luchtschroef icm stationair schroef. Denk niet dat ik daar echt ver mee kom.

Ik kan daarna evt. wel naar de fietsenmaker de speling laten meten van zuigerveren met cilinder en dan evt. nieuwe zuigerveren of een dunne voetpakking tussen cilender en blok zetten.

Over de Puch, ik was er nogal trots op ja...alleen beetje veel onderhouden dus verkocht. Het is een 4 bak. Ik heb hem zelf gespoten (behalve de tank...wat een rip uit m'n lijf was achteraf) hij is helemaal opgeknapt en samengesteld uit 2 puch monza's (ja zie daar maar eens aan te komen...puur toeval!)
Zit inderdaad een kreidler zadel op..Maar als die nog goed is en een puch zadel niet echt te krijgen is dan doen we het toch lekker zo



Je moet je zuigerveren los in je cilinder doen, afstand tussen uiteinde mag niet meer dan 1mm zijn

Dunne voetpakking niet doen. als de zuiger bendeden is moeten alle poorten openstaan. En als hij boven is mag de afstand tussen op en zuiger niet te klein zijn, anders raken ze elkaar.

Sommige carbs zijn gewoon kut stationair af te stellen. Dellortho heeft ook carbs waar een slechte gasnaald in zit. En mikuni 16 mm op mb loopt wel goed, maar stationair ook hopeloos. Hij loopt wel goed met powerbox bij mij. Leuke bijwerking van een powerbox


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved