Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Sym Jet Euro X' (ID 69353).
De reply is geschreven door Aprilia RX 50 2003 (UserID 20658) op 20-3-2017 11:55.

Zit me net te bedenken, de 98 kon best nog wel eens negatief zijn voor het vermogen. Minimaal dat wel.

98 ontbrand namelijk iets minder makkelijk en iets minder snel. Hierdoor zou je decompressie hoger kunnen zetten en de ontsteking verder vervroegen. Op die manieren kun je het vermogen hoger maken dan op 95.

Ik verwacht echter niet dat dit op een SYM Jet gebeurd is of gaat gebeuren. Beter 95 dus.

Edit:
We zijn nu wel heel technisch aan het lullen, maar is de V-snaar niet gewoon versleten?

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 20-3-2017 om 11:56 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved