Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Tandwielverhouding Oriong Agb30' (ID 69298).
De reply is geschreven door VincentKo (UserID 26288) op 25-11-2016 16:16.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Viertakt
Of optie 4, eerst maar even een tandje kleiner voor erop, en kijken of hij dan prettiger loopt.

En het 250cc blok past niet zonder aanpassingen. De 150cc wel. Maar dat is nogal overkill.

Standaard zijn die dingen begrensd dmv een CDI zonder vervroeging. (Kijk of je vliegwiel een streep of een pukkel heeft, indien je vliegwiel een pukkel heeft, heeft een vervroegende CDI geen zin)

En een vernauwing tussen de carburateur en het spruitstuk. (Indien je deze vernauwing eruit haalt opnieuw afstellen)

En als hij ook nog een katalysator in de uitlaat heeft, andere (open) pijp eronder.

Dit bericht is gewijzigd door Viertakt op 22-11-2016 om 22:18 uur.

Dank je wel voor de reacties! Hij staat nu bij de garage, maar ik moet hem nog bellen over welke tandwielen ik erop wil. Enige suggesties? en over de uitlaat, bedoel je een holle pijp eronder lassen? ( ik weet niet veel over brommers dus als dat heel dom is en/of illegaal is... don't blame me!
)

Dit bericht is gewijzigd door VincentKo op 25-11-2016 om 16:16 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved