Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Tandwielverhouding Oriong Agb30' (ID 69298).
De reply is geschreven door Viertakt (UserID 14106) op 22-11-2016 22:13.

Of optie 4, eerst maar even een tandje kleiner voor erop, en kijken of hij dan prettiger loopt.

En het 250cc blok past niet zonder aanpassingen. De 150cc wel. Maar dat is nogal overkill.

Standaard zijn die dingen begrensd dmv een CDI zonder vervroeging. (Kijk of je vliegwiel een streep of een pukkel heeft, indien je vliegwiel een pukkel heeft, heeft een vervroegende CDI geen zin)

En een vernauwing tussen de carburateur en het spruitstuk. (Indien je deze vernauwing eruit haalt opnieuw afstellen)

En als hij ook nog een katalysator in de uitlaat heeft, andere (open) pijp eronder.

Dit bericht is gewijzigd door Viertakt op 22-11-2016 om 22:18 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved