Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Project hm cre 50 met een 4t blok.' (ID 69110).
De reply is geschreven door HMCRE50 (UserID 26066) op 10-5-2016 22:06.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PHB
[...]


stel ik zou dit bij mijn brommer doen:
banden zijn zo goed als nieuw
remmen werken super.
verlichting alles werkt.
geen spiegels maar is van voor 2006 dus niet verplicht.
dan is het keuren van 5 tot 9 aspecten. gewoon zorgen dat ophang steunen goed gelast zijn en dat het lijkt of komt hij op die manier uit de fabriek.

waarom niet keuren als er al kenteken opzit?
met kenteken betekent gewoon dat hij al helemaal goedgekeurd is en enkel ander blok onder komt en dus alleen daar naar kijken(natuurlijk moet de brommer wel er goed uitzien en niet een of ander afgebeund hok maar neem aan dat hij dat niet van plan is aangezien hij elke dag 60km moet).
na één keer keuren weet je ook snel meer dan voldoende.
zeggen ze van deze hele waslijst moet er aan gebeuren voordat je hem er doorkrijgt of van als je dit even iets anders doet is het klaar(na die eerste keuring kun je zelf die afweging maken van dit is het me waard en dat niet dus ik doe het wel of niet).

stel hij begint helemaal zonder kenteken dan zou ik er zelf niet aan beginnen omdat keuringskosten dan inderdaad in één keer fors om hoog gaan.

maar niemand hier op het forum die brommer met kenteken een ander blok er onder heeft geschroefd en toen laten keuren?


Ik begin inderdaad zonder kenteken. Ik had het plan eigenlijk al uit mijn hoofd gezet



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved