Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Aankoop advies Enduro en Cross!' (ID 68898).
De reply is geschreven door JehannesWeggen (UserID 25780) op 16-11-2015 11:55.
Bedankt voor de informatie RX het is veel maar duidelijk zoals gewoonlijk ^^ wat zou jij doen ? voor een nieuwstaat MH Furia gaan en met zorg aandacht besteden aan het onderhoud.
Of voor een MTX of TSX gaan en gelijk de gehele brommer restaureren en dan het regelmatig bijhouden.
Voordelen van deze MH vindt ik.
Het ziet er prachtig uit voor die prijs het blok lijkt onbeschadigd en ziet er verzorgd uit en het frame is roestloos en de kappen zijn nieuw.
Redelijke kwaliteit voor deze prijs en de onderdelen zijn wel te vinden voor redelijke prijzen met goed zoeken.
Schijfremmen en enduro banden voor controle op de weg en het gehele remsysteem is hedendaags techniek.
De kilometerstand is weinig17140 lijkt legitiem en er zijn boekjes bij en het blok is gereviseerd bij 17000 km.
Nadelen van deze MH.
Hoe is er gereden voor het reviseren en hoe is de brommer in gereden en waarom mist er een stuk van de koppelings hendel.
Waarom ziet het frame en blok en kappen er als nieuw uit als MH qua kwaliteit toch iets minder is of gewoon iets meer aandacht vraagt.
Waarom is het blok gereviseerd bij nog maar 17000 km terwijl velen zeggen dat het pas nodig is tussen de 25000 en 35000.
De voordelen en nadelen van de TSX zijn voor mij wel aardig duidelijk en simpel.
Als de brommer goed is of goed te krijgen is dan heb je een monster van een brommer die waarde behoud naar de staat van de brommer.
Er is en blijft ook altijd vraag naar deze zware jongens net als MTX en Kreidlers en Zundaps.
Dit bericht is gewijzigd door JehannesWeggen op 16-11-2015 om 12:00 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved