Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Vreemd probleem met Honda MT5: Cilinder HM166G + 16mm carb.' (ID 67660).
De reply is geschreven door jordi50cc (UserID 24116) op 3-7-2013 16:30.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Smartzenegger
[...]


Ja ik weet het, je hebt gelijk...

Nog even wat betreft de sproeier en lucht verhouding...
Ik heb de lucht inlaat niet echt geknepen.
Ik heb er namelijk een gaatje bij gemaakt, qua oppervlak uitgerekend dat ik totaal uitkwam op een diameter van 16mm lucht inlaat voor een 16mm carb.

Maar, de spoelpoorten zijn nu ook iets groter.
Dat zou misschien een grotere sproeier willen verlangen...
Betreft de smering, alles was goed soppig bij inspectie door in uitlaatpoort te kijken.
De zuigerveren waren bellen(lees belletjes) aan 't blazen (geluid) door de olie bij compressie.

Dit bericht is gewijzigd door Smartzenegger op 3-7-2013 om 16:02 uur.


maak eens een foto van die gaatjes waar je het over hebt
want volgens mij zit daar een groot deel van het probleem
als het doel een kleinere doorlaat (restrictor) is
dan moet die tussen cilinder en venturi dus aan spruitstuk kant
en niet aan de lucht inlaat kant dat gaat never nooit niet werken




Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 3-7-2013 om 16:35 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved