Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Vreemd probleem met Honda MT5: Cilinder HM166G + 16mm carb.' (ID 67660).
De reply is geschreven door Smartzenegger (UserID 24405) op 3-7-2013 15:57.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
ja verkopers wat is zijn baan?????




tada om spul te verkopen rij jij je troep kapot winst voor hem.

het gaat er om wat jij meet en alles wat zwart en wit op papier staat. meten van alle spellingen en deze vergelijken is zeer belangrijk vooral als je het zelf moeilijk vind bewegen


Ja ik weet het, je hebt gelijk...

Nog even wat betreft de sproeier en lucht verhouding...
Ik heb de lucht inlaat niet echt geknepen.
Ik heb er namelijk een gaatje bij gemaakt, qua oppervlak uitgerekend dat ik totaal uitkwam op een diameter van 16mm lucht inlaat voor een 16mm carb.

Maar, de spoelpoorten zijn nu ook iets groter.
Dat zou misschien een grotere sproeier willen verlangen...
Betreft de smering, alles was goed soppig bij inspectie door in uitlaatpoort te kijken.
De zuigerveren waren bellen(lees belletjes) aan 't blazen (geluid) door de olie bij compressie.

Dit bericht is gewijzigd door Smartzenegger op 3-7-2013 om 16:02 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved