Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Honda MT HM166 originele Cilinder verschillen' (ID 67653).
De reply is geschreven door Smartzenegger (UserID 24405) op 29-6-2013 20:40.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
ligt ook een beetje aan de timingen maar
wat ik nu zie is dat het gewoon een iets betere
update is van de oude
je moet niet vergeten dat een cilinder van 25jaar oud
nooit helemaal het zelfde is als 1 van bijv 5jaar oud
vroeger waren ze nog veel bezig met ontwikkeling in 2takt
en als ze dan een verbeter puntje konden vinden
waardoor de levensduur wat langer zou worden van zo n cilinder
dan werden de mallen daar op aan gepast
dit zou een reden kunnen zijn waarom er een beetje verschil in zit
vroeger draaide alles om naam maken en kwaliteit leveren
tegenwoordig draaid alles om productie aantallen en
mensen zo veel mogelijk china taiwan troep te verkopen
met een zo kort mogelijke levensduur
Ja dat dacht ik ook al.
Vroeger vroeg je je nog af welk merk het langst mee zou gaan.
Tegenwoordig vragen wij ons af welke het minst snel stuk gaat. 
Ik snap de volgorde in alfabet dan niet helemaal.
G komt voor H, terwijl G dus beter/nieuwer is.
Of is het andersom gegaan?
Dat ie teveel vermogen gaf, dan maar de poorten vernauwen.
Ik zou eigenlijk willen weten waar dat voor stond, G en H.
Elders las ik ook dat iemand een I cilinder had, en in plaats van A-1 een A-3 had.
Al die variabele, wie weet nog wat het allemaal betekend?
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved