Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"Kleine vragen Topic Deel 49"' (ID 65914).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 5-5-2012 18:37.
Combinatie van factoren denk ik.
Is het die cilinder wat in je NS1 project staat?
Die was zo te zien wel aardig meer bewerkt als wat ik toen heb gedaan.
Zeker na het opboren, leek het me op de foto's te zien dat er niet veel meer van de uitlaatpoort over was?
Ook had je op het oude blok die opmaat cilinderkop?
Ik heb ook op mbx-forum gelezen dat er verschillende ns1 cilinders zijn. (of maar 1 type en de andere is een crm cilinder)
1 cilinder heeft in ieder geval een hogere spoelpoort timing dan de andere.
De cilinder wat bij mij is geweest had de lagere spoelpoort timing net als die wat ik voor mijn nsr destijds heb gebruikt. (ik heb die van mij toen opgehoogd)
Misschien kan het zijn dat de oude de hogere timing had?
Kan het ook zijn dat je toen nog geen motor had gereden? In het begin vond ik mijn nsr ook best snel, maar na een paar jaar vond ik dat hij niet vooruit kwam. (terwijl ik hem nog iets sneller had gemaakt)
Ook is het niet allebei op GPS gemeten denk ik?
Kan ook nog wat verschil in zitten.
In de carburateur samenstelling zal allicht wat verschil in zitten, maar niet de in de mate die je beschrijft.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 5-5-2012 om 18:38 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved