Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"Kleine vragen Topic Deel 49"' (ID 65914).
De reply is geschreven door rensss (UserID 19909) op 3-4-2012 21:47.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
[...]
Het systeem aan de onderkant leeg laten lopen doormiddel van de slang los te maken van de klauw.
Ouwe remolie er rustig uitpompen en opvagen in een potje.
Slang weer monteren an de klauw en schone remolie langs de bovenkant weer bijvullen.
Dan de boel weer op druk zetten (ga ik niet uitleggen staat wel een topic ergens hier op het forum) en net zolang doorspoelen en remolie bijvullen dat er schone olie tevoorschijn komt uit het ontluchtingsventiel.
Voor gebreken:
Werkt je voorrem normaal (gewoon goed gangbaar of blijft die hangen).
Geen scheuren of beschadigingen op je remslang.
Remblokken nog in orde.
Geen lekkage aan je remklauw.
Membraam in reservoir nog goed.
Remschijf nog in orde.
Bevestiging van de klauw nog in orde (bouten, draadgaten).
Eindelijk een goede uitleg de beste tot nu toe, bedankt!
Vandaag heb ik het boeltje losgehaald, ik heb alleen de remvloeistof er nog niet uitgehaald. Omdat ik niet wist of dat moest.
Ik heb de zuigertjes bekeken, en voor de zekerheid de remhendel losgehaald. Zodat ik niet per ongeluk de hendel inknijp want dan zitten de blokjes op elkaar.
Maar hoe bepaal je of je remblokjes op zijn>? Ik ga niet op remmerij besparen nieuwe blokjes kosten 8,-
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved