Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"Kleine vragen Topic Deel 47"' (ID 64236).
De reply is geschreven door MeMeBot (UserID 22590) op 22-6-2011 11:19.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen007
misschien had je eerst ietwat valse lucht,
en nu na het er op nieuw opzetten van de carburateur niet meer.
dat kan verklaren waardoor hij te rijk staat ondanks dat je eerst een langzame uitlaat had en nu een snelle


Tja dat dacht ik net ook.
Dat zou wel verklaren waarom hij als ik hem hiervoor startte ineens vet in toeren knalde.
Voor zover ik heb kunnen merken doet ie dat nu niet meer.
Ik denk inderdaad dat het valse lucht zou kunnen zijn.
Ik vraag me dan alleen wel af waar dat dan moet zitten, want ik heb overal netjes nieuwe pakkingen enzo tussen gedaan...
Wel was het zo dat de standaard uitlaat bij de uitlaatpoort niet goed paste en dus niet goed lucht dicht op de cylinder zat.
Er kwam lucht langs.
Zou het feit dat deze uitlaat nu wel precies netjes aansluit ervoor kunnen zorgen dat ie dus nu minder benzine nodig heeft?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved