Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"Kleine vragen Topic Deel 47"' (ID 64236).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 4-6-2011 0:43.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Maar standaard zijn het tamme dingen of niet?
En bij sprints zie je ook wel eens kleine 2-cilinders, wat is daar het voordeel van?
Het enige wat ik kan bedenken is minder trillingen, en dat je op elk moment power hebt, maar dat lijkt me verwaarloosbaar bij 10.000 RPM en hoger.
Je hebt dan toch de wrijving van de som van 2 zuigers of ben ik nou gek?

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 3-6-2011 om 23:21 uur.


Kan je een hoger toerental draaien, zonder dat de drijfstang om je oren vliegt.

En dat die 110cc standaard "tamme "dingen zijn, geloof ik ook niet.
Zo'n cilinder zal heeel wat beter rijden dan de setup die 90% van de mensen heeft.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 4-6-2011 om 0:44 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved