Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"Kleine vragen Topic Deel 47"' (ID 64236).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 11-5-2011 16:43.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RD50mx
denk je nu niet zo van: als ik dus ook een laagtoerige (originele) Cilinder heb, met hoogtoerige uitlaat, dan heb je en koppel en vermogen? dat is namelijk de reden waarom ik geen Homoet op m'n standaard cilindertje wil :P
Niet doen dat rijd kut.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
de vraagFf aan wat uitlaat experts :
Ik zit eraan te denken om het kx80 expansie op mn R2 voorbocht te maken maar wat voor voor en nadelen kan dat hebben ?
Kx expansie
-erg hoogtoerig
-dun blik
R2 voorbocht
-lange voorbocht dus veel koppel, toch?
-dik staal
-complete pijp is stnd erg laagtoerig
Als ik die 2 samenvoeg heb ik dan een koppelpijp + bovenin vermogen of zit ik nu totaal verkeerd te denken?
Helaas werkt het zo niet.
Je zult altijd een compleet nieuw karakter krijgen.
Misschien wordt de uitlaat dan wel zo dat het precies naar jouw zin is, maar dat kan ik niet zeggen.
Het is niet zo dat je dan in een keer het koppel krijgt van de ene uitlaat i.c.m. de toeren van de andere uitlaat.
Mooiste is als je een zelfbouw uitlaat erop zet, icm die ns1 cilinder is 15+ pk heel goed mogelijk, en dan wel zo dat hij nog goed vanuit de lage toeren trekt.
Of een cross uitlaat van een oude 80cc crosser, die hebben ook een top vermogen van om nabij de 11000~11500 toeren en die trekken toch mooi zat vanuit de lage toeren?
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 11-5-2011 om 16:44 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved