Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"Kleine vragen Topic Deel 46"' (ID 63445).
De reply is geschreven door Joost. (UserID 15445) op 27-1-2011 15:42.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Ik heb gisteren een nieuwe cilinde onder mijn NSR gehangen.
De cilinder is een 50cc Fast Arrow icm met een 16mm Keihin met sproeier 100 en een origineel filter met ontgrensde filterslang,en als uitlaat heb ik een Proma.
Nu heb ik een stukje gaan rijden, maar nu komt hij met moeite boven de 6k uit en draait hij max 7k, en zonder filterslang maximaal 8k maar doet hij er alsnog moeilijk over. Vanaf die toeren begint hij best hard te stotteren,maar de bougie is koffie-bruin.

Nu vroeg ik mij af of dit te maken heeft met de afstelling of met mijn ontstekingstijdstip?
Of is het een combinatie van allebei?


je bougie verkleurd niet zo snel na een stukje rijden.
ding zal wel veel te rijk staan, aangezien hij het zonder filterslang beter doet(luchtfilter verstopt?). Probeer hem niet adhv je bougiekleur af te stellen.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved