Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"Kleine vragen Topic Deel 45"' (ID 62513).
De reply is geschreven door gradusss (UserID 21843) op 23-10-2010 14:29.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
Wat is sneller/snelst?

125cc eurocilinder / zeta?
110cc malossi (oud of nieuw)
110cc autisa
100cc origineel
100cc imiatie
80cc origineel

voor een honda mb,

Aangezien ik bijna me autorijbewijs hebt, ben ik van plan om een auto te kopen en mijn brommer op te knappen, met als doe hem ook sneller te laten lopen, met nu 100cc origineel uitgeboord naar 110cc loopt hij 110km/u, maar ik wil mee snelheid halen vandaar.

Overigens iemand nog tips voor carburateurs/uitlaten?



80cc origineel
100cc origineel
100cc imitatie
125cc eurocilinder / zeta?
110cc autisa
110cc malossi

eurocilinder/zeta en autisa zou ook andersom kunnen zijn...weet ik niet precies.

beste uitlaat: op maat gemaakt, of een 125 uitlaat van een crossmotor. de rest is rommel, te veel kabaal, of te klein voor meer dan 80cc.

carburateur: op originele onbewerkte 80cc zou ik een 18 keihin of 20 mikuni zetten.
op een 110 malossi ergens tussen de 24 en 28mm. als 't kan een carburateur met vlakke gasschuif. en natuurlijk alleen dellortho, keihin of mikuni. geen vage imi rommel merken.




Dit bericht is gewijzigd door gradusss op 23-10-2010 om 14:30 uur.

Dit bericht is gewijzigd door gradusss op 23-10-2010 om 14:30 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved