Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Project Nsr Sprinter.' (ID 45559).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 17-6-2010 19:31.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
over de zuiger weet ik het ook niet helemaal zeker.
maar waarom zou je de zuiger er niet gewoon omgekeerd in kunne zetten dan??
dan is het toch ook prima als je de cilinder opdraait??

en over het membraanhuis.

het is inderdaad mooier als het met een boutsysteempje kan.
ik had dat trouwens liever zelf ook gedaan met mijn blokje.
ik heb trouwens zelf ook al nieuwe plannen bedacht voor een andere blokje maar eerst mijn eigen blokje maar eens aan de praat

maargoed jouw membraanhuis eraan maken is opzich wel erg moeilijk denk ik omdat je inlaat alsnog gewoon gelast moet worden denk ik.
want anders komt de brandstof in een grote holte tenminste dat had ik wel als ik de inlaat aan de voorkant ging doen.
dus had ik het met plaatjes dicht moeten maken en weer vlakfrezen.
had opzich wel gekunt.

maar ik ben altijd er bang voor dat het gaat lekken en daar heb ik nooit zo'n zin aan
zoals iedereen dat wel heeft denk ik.
want je hebt dan wel als ik eens nadenk wel 3 losse delen wat goed moet afsluiten nodig.

gr peter



omdat als je de zuiger ook verkeerd om gaat zetten en de piston pen zit uit het midden , dan heb je de desaxatie verkeerd om werken en dan komen de krachten via de drijfstang op de zuiger anders over.
Dan gaat het zeer waarschijnlijk kapot.


het carter moet zo wie zo helemaal verlast worden , anders komen de spoelkanalen niet meer uit.
Dus is allemaal nog genoeg werk.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 17-6-2010 om 19:32 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved