Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Project Nsr Sprinter.' (ID 45559).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 17-6-2010 18:47.
naja daar kan ik nog niks over zeggen, dat moet ik maar zien als ik alles heb.
En zo ver is het nog laaaaaaaang niet. 
maten van de lager en keerring vlakken van een cr80 krukas is wel aan te passen aan een nsr50 blok (busje rechts iets uitdraaien en ander lager'tje, links komt de keering maat wel uit, lager weet ik nog niet zeker), alleen de wangen heb ik nog geen maten van gevonden.
Wel foto's en denk dat ze wat groter zijn, is wel jammer want een nieuwe wiseco cr80 kruk is maar 110 euro ( en dan zal er nog wel een hoop bij komen om hem hier te krijgen, maargoed)
Wel een voordeel is dat een yz85 zuiger geen hap uit de zuiger heeft , dan zou ik als ik het tenminste goed in mijn hoofd heb:
De zuiger kunnen laten zitten en alleen de cilinder omdraaien en dan het slotje in de zuiger verplaatsen.
(dus dan de pijl ipv naar de uitlaat , dan naar de inlaat te wijzen)
Dan is het desaxatie ook geen probleem meer??
Kan ook zijn dat ik nu weer te simpel nadenk.
edit: oh en vooraan geen membraan huis eraan vast bakken, maar een alu plaat waar dan 4 tapeindes op komen en daar wordt dan een membraanhuis op vast gebout.
Is denk ik makkelijker met het afdichten en het blok in en uit het frame te halen.
ook handiger mocht er een ander mebraan komen hoeft er tenminste niet aan de carters worden gelast maar wordt en een andere huis gemaakt.
Maargoed het duurt allemaal nog zeker heeeel lang voordat er vaart in komt.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 17-6-2010 om 19:04 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved