Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Project Nsr Sprinter.' (ID 45559).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 16-6-2010 22:32.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
langere slag is idd wel de mooiste oplossing. zal zeker niet de makkelijkste zijn, maargoed dat houd t leuk.
yz heeft origineel een slag van 48mm ofzo? word nog mooi puzzelen
47.8mm als ik mij niet vergis.
zelfde als een cr80, met een beetje mazzel past een cr80 kruk in nsr blok (of met minimale aanpassing), maar dat zou ik na moeten kijken.
Ik heb hier ook nog wel een 46mm slag krukas, maar die is meer werk om aan te passen.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
yz85 cilinder is inderdaad ook erg mooi
hebben hier ook nog 2 liggen geloof ik
reden dat ik een ktm cilinder noem is omdat het qua poortlayout erg op een 2fast cilinder lijkt.. enkel deze heeft een powervalve en langere slag.. mocht je dit bijde benutten heb je meer koppel dan de 2fast en een cilinder die ook nog redelijk veel toeren wil maken..
toch lijkt mij een yz85 cilinder ook niet een verkeerde keuze..
wel kun je het beste de slag gebruiken die bij deze cilinder hoort...
is het minste werk
carters met een plaat maken.. krukas ombouwen en je bent al een heel eind..
Mhh dat is dan zeker ook een mooie cilinder.
ja de slag moet ik nog even kijken, was inderdaad ook aan een alu plat aan het denken, is ook wel het handigste voor de tapeindes.
eerst maar een setje carters vinden en een cilinder, dan is de basis er tenminste al om te beginnen.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved