Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Algemeen tuning topic' (ID 21660).
De reply is geschreven door De Schout (UserID 755) op 13-6-2010 12:06.
hmm ff niet aan gedacht dat je daar een paar gaten achterlangs hebt gemaakt.
ff paar puntjes, waar bell het over 10 tot 15% meer oppervlakte dan de carb heeft, heeft hij het volgens mij alleen over het stuk van de carb tot aan het membraan. het stuk erna zegt hij niets over volgens mij?
en je inlaat timing, is die niet gewoon 360 graden door die poort naar je carter en nu ook je aux poorten?
welke kant je nu op moet
ik durf het niet te zeggen.
na het stuk van bell nogeens gelezen te hebben zou ik zelf iets totaal anders doen dan wat jij nu gedaan hebt/aan het doen bent.
poort naar het carter dicht frotten met vloeibaar metaal, net als je aux-poorten
, inlaat oppervlak vergroten naar idd iets van 10 tot 15% meer dan carb (dan alleen de sleuven) en een std mbx zuiger monteren en de inlaat sleuven voor iets van 200 graden laten openen door deze beetje in te korten.
of even een spacer maken zonder de poort naar je carter, dat scheelt je een hoop gerommel met vloeibaar metaal. dan zou je ook vrij makkelijk het verschil kunnen testen.
edit: waar zit ik met m'n verstand?
om dat laatste te kunnen doen bij een honda cilinder moet je hem wel heeel grondig verbouwen.
Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 13-6-2010 om 12:21 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved