Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'nsr te traag' (ID 9737).
De reply is geschreven door Hans F (UserID 1202) op 31-5-2003 13:00.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ardan
met slag 41.4 en als je hoogte van uitlaatpoort van poortmap gebruikt (22) dan kom ik uit op een uitlaat die 191.3 openstaat.
41.4 = 360
22 = 360/41.4 * 22 word dus 191.3
hoe kom je aan 200?
ik tel altijd zo,zit ik nu een magafout te maken of is er iets anders dat spelbreker speelt?
Je maakt idd een megafout zo, snelheid in het midden van de slag is toch wel iets hoger als aan het begin/eind.
Piston Travel vs. Crank Rotation
d = ((S/2) + L) - (S/2 cos X) - L sin[cos-1 (S/2L sin X)]
S = Stroke (mm)
L = Connecting Rod Length (mm)
X = Crank Angle Before or After TDC (deg)
Om maar even te copy pasten 
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 31-5-2003 13:03
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved