Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Project Nsr Sprinter.' (ID 45559).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 28-5-2010 11:33.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
als je weer nieuwe carters gaat aanpassen zou ik op de manier doen zoals ik mijn cr125 cilinder op m'n mb blok gemaakt heb..
carters affrezen, alu plaat er op lassen en op de juiste hoogte maken..
op deze manier heb je meer "vlees" om de spoelers er mooi in te maken plus dat je de tapeindes er mooi in kunt maken zonder dat je half in de oude gaten zit te knoeien..
Dat zou inderdaad ook een goede manier zijn.
Hoeft er ook niet zo veel worden gelast als het huidige blok.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
ik zou zeggen kenny
bouw die cilinder erop.
mischien wel leuk om dan een ander blokje erbij te zoeken.
dan hoef je je andere motorblokje niet te verkloten
gaat iniedergeval harder dan je huidige setup van nu denk ik.
ik heb dat ook altijd als je het niet nodig hebt dan loop je er tegenaan.
en daar heb ik wel zo'n hekel aan omdat je dan al met wat anders bezig bent

gr peter
In ieder geval harder, zou ik niet meteen zeggen hoor.
Eingste grote verschil zijn de aux poorten en de nette afwerking.
Poorten in de NS1 cilinder zijn tot nu toe groter (wil ook niks zeggen)
Maar als de poorten in de ns1 cilinder onder fatsoenlijke hoeken worden gezet. (kan ik mooi afkijken van de cr80) zal er niet veel verschil in zitten gok ik.
Aangezien het blokje dit jaar zeker nog goede verwachtingen bied.
En ik vond het ook leuk dat in Jubbega niemand raden welke cilinder ik erop had
(mensen die brommerforum niet keken dan)
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved