Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Project Nsr Sprinter.' (ID 45559).
De reply is geschreven door De Schout (UserID 755) op 14-5-2010 18:16.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
iemand een idee waarom?
Tapeindes niet met een moment sleutel aangedraaid, maar stonden zeker wel losser als vorig jaar.
squishband liep gelijk met de zuiger op en squish was 0.69.
Zondag zeker een 1 uur of iets meer met het ding gereden, gewoon ieders keer vol door trekken , maar wel maar op een 75m.
Sproeier stond naar mijn idee nog iets te rijk.
Stotterde bij het testrijden wat in de hogere toeren.
Met het test rijden heeft hij geen krip gegeven, en heeft de hele tijd mooi gelopen en gestart.
Met het warm laten draaien eerste run was hij iets van 80 graden aan de start (bij de eindstreep ook) , toen maar iets van 75m gereden.
2 de run was hij 69 graden aan de start, run met horten en stoten uit gereden en toen ik op de temperatuur meter keek was deze gestegen naar 87 graden.
Het ding was uiteraard niet in gereden.
Misschien dat de zuiger speling toch wat te krap is geweest?
Hij heeft de hele cilinderwand wel mee gepakt
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-5-2010 om 16:44 uur.
kenny, dit komt me allemaal heeel erg bekend voor. dit is ook precies waar ik bang voor was
kort stukje gas erop geen probleem, wat langer open houden en het achterwiel vast, met redelijk veilige afstelling allemaal.
en die knijpplekken net naast de zuigerpen duid naar mijn mening echt op een gebrek aan speling.
edit: zit eens even foto's terug te kijken en je hebt ook een ophoogplaat van 2mm zo te zien? dan vind ik het appart dat je nog met 2 zuigerveren kon rijden
Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 14-5-2010 om 19:15 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved