Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Project Nsr Sprinter.' (ID 45559).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 6-4-2010 16:14.
gewoon 50cc klasse.
carburateur doorlaat vrij, slag moet origineel zijn, max 6 bak mag erin.
model van de brommer moet op het origineel lijken, voor en achter vering hebben.
even uit het hoofd.
vroeger mocht je geloof ik maar max een 16mm carburateur en originele versnellingsbak hebben.
edit:
SPECIFIEK TECHNISCH REGLEMENT 50 CC-KLASSE
1. De maximale cilinderinhoud bedraagt 50 cc
2. De krukasslag moet zijn als van het gehomologeerd model.
3. De maximale carburateurdoorlaat is vrij.
4. Het inlaatsysteem mag niet worden gewijzigd, noch verplaatst.
5. De carters mogen alleen worden aangepast om plaatsing van een andere versnellingsbak (max. 6 versn.) mogelijk te maken. Het blok dient uitsluitend ontwikkeld te zijn voor een bromfiets. Fabriekscross/raceblokken zijn uitgesloten.
6. De remmen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer, de keuze van de remvoering of remblokken is vrij.
7. De wielen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer maar dienen minimaal 16 inch te zijn.
8. Van de voorvork mag het inwendige worden aangepast (bijv. de veren, olie etc.). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De vork dient wel verend te blijven.
9. Het principe van de werking van het achterveersysteem mag niet worden gewijzigd (dus bijv. geen monoshock als origineel stereoshock aanwezig is). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De achtervork dient verend te blijven.
10. Het frame mag (mits deugdelijk) worden verstevigd door toevoeging van materiaal.
11. Het uiterlijk van het voertuig moet lijken op de gehomologeerde bromfiets.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-4-2010 om 16:17 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved