Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp '18,8PK uit mlossi (niet van mij)' (ID 9386).
De reply is geschreven door MBX OWNER (UserID 48) op 16-5-2003 23:39.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester
Hij heeft dus 18,8PK@(ongeveer)9000rpm, dat is wel behoorlijk netjes (zeg maar gerust goed) voor de setup.
Erik: neem je je MBX ook mee naar lelystad trouwens ?
Deze grafieken vind ik veel handiger trouwens, kun je precies zien waar dipjes zitten, als je dat over een paar versnellingen doet met deze schaal krijg je zo'n blad van een meter lang
.
Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 16-5-2003 17:55
Blukmeester, MBX gaat denk nie mee..
Een paar " verrassingen" zijn nog nie klaar :p LOL nee moet zowiezo nog ff een remschijf ook hebben enzo, maarja Jurrien wil die van hem niet aan me verkopen...
*hint* *hint* 
Shalom, als jij het over snelden van 80 km/h hebt waar je trots op bent, wat praat je dan over Kreidlers die makkelijk met roterende inlaat te bouwen zijn en over de 200 gaan...
Sjonge jonge...
Volgens mij weet je echt niet waar je over praat.
Rudi, bij die RS-125's enzo is meestal wel de zuigersnelheid een probleem hoor! Die dingen hebben een slag van 54,5 mm en bij die toerentallen ligt de zuigersnelheid erg hoog!
Bij 13.000 rpm is die 23,6 m/s!!! Dat is echt EXTREEM voor een 2-takt...
Hans, ik ben het er volledig mee eens dat AC niet minder pk hoeft te leveren dan LC, maar probleem is dus gewoon het constant houden van de temperatuur. Op testbank is dat geen probleem, maar als je gaat racen en al vrij hoog zit qua vermogen, zal je de boel toch wat minder "scherp" moeten zetten om het heel te houden denk hoor...
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved