Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"kleine vragen" topic - deel 40' (ID 58970).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 7-11-2009 18:59.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaki Ar50
op m'n mb heb ik een 70cc cilinder met 5 koelribben, mij werd eens verteld dat die met 5 koelribben een belgische cilinder is, en over die cilinder heb ik altijd veel goede berichten gehad, maar die is wel 50cc, en ik heb 70cc. Nu zij iemand mij dat ik een airal had, ik heb ook chroomwand. Zou iemand dit kunne bevestigen of dit zo kan zijn?


Zo'n "belgische" daar staat 167 boven de uitlaatpoort aansluiting.
En is alu met een gietijzerenbus, geen nikasil of chroomwand.
Zou best kunnen dat je de airsal hebt.

zijn wel meer cilinders met 5 koelribben bij de mt.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Robin 1993
ik heb effe een klein vraagje: Ik heb net mijn olietank gerepareed(van honda mt5) omdat hij ergens lek was, ik heb hem helemaal van mijn brommer afgehaald dus ook het slangetje naar de oliepomp toe, maar nu is alles dus weer aangesloten maar moet ik hem dan nog ontluchten of is het alleen een kwestie van olietank vullen en rijden maar?

Dit bericht is gewijzigd door Robin 1993 op 7-11-2009 om 18:52 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Robin 1993 op 7-11-2009 om 18:52 uur.



Je kan eerst een paar keer met volggas kicken (zonder dat de motor loopt)
Want waarschijnlijk zit er nu een beetje lucht in de slang.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx power
ik krijg mijn contactpuntjes niet goed afgesteld van mn tomos kan dit niet zonder vliegwiel en dan zuiger gewoon op hoogste punt?


nee , want je moet voordat de zuiger op het bovenste dode punt is een vonkt geven.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 7-11-2009 om 19:00 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved