Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Blowdown camino cilinder P3' (ID 58516).
De reply is geschreven door De Schout (UserID 755) op 7-9-2009 20:13.
mensen die er zelf wat meer moeite/tijd insteken worden ook sneller/beter geholpen over het algemeen, daar val jij ook wel onder
heb je je breedte van je poortmap wel gecorrigeerd? lijkt me stug dat honda z'n uitlaatpoort al zo breed maakt, dat er maar zo weinig uit kan.
de maat op je poortmap is de uitslag langs de boring zegmaar, die is dus groter dan de werkelijke breedte van de poort.
voor het probleem met je spoelers heb je meerdere oplossingen.
-zuiger beetje afdraaien en je cilinder ook weer afdraaien, zodat je nog beetje normale verbrandingskamer overhoud.
-cilinder ophogen en je cilinder ook weer afdraaien, om de zelfde reden.
-2 hapjes uit de zuiger veilen bij de spoelpoorten. --> beetje beun, maar wel handig om snel te testen.
edit: na het oplossen van je spoeler probleem spoeltiming opnieuw uitrekenen, en daar je uitlaat op aanpassen.
Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 7-9-2009 om 20:14 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved