Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Blowdown camino cilinder P3' (ID 58516).
De reply is geschreven door Derbi-Olaf (UserID 13836) op 7-9-2009 19:48.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killingsnake
Is geen camino met een mono ..

Trouwens, de timingen van poorten hebben toch niks te maken met de overbrenging?

De cilinder is eigenlijk voor een honda px bedoeld, even terzijde. (zelfde slag en bevestigingen: zelfde cilinders).


De metingen kloppen, komen van een zelfgemaakt poortmapje. Hiermee bedoel ik dus de hoogte van de poorten, en de slag heb ik van een haynes handleiding.

De schout, heb je toevallig die formule? Ik vind op internet enkel hoe je moet uittekenen, wat volgens mij onnauwkeuriger is dan gewoon uit te rekenen..

Edit: De P3 cilinder is genoeg om met een leovinci echte top van +- 60 te bereiken.. 't is dus geen zwaar begrensde A cilinder of dergelijke)

Dit bericht is gewijzigd door Killingsnake op 7-9-2009 om 19:46 uur.

Ik heb al voor je nagerekend, en het klopt allemaal

Overbrenging heeft er wel mee te maken.
die cilinder is waarschijnlijk behoorlijk veilig getimed omdat 'ie ook op monoblokken goed moet kunnen lopen.
Als je dan een smalle powerband aanhoud kom je niet goed weg


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved