Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Binnenrotorontsteking' (ID 58459).
De reply is geschreven door PraatPaal (UserID 3642) op 4-9-2009 14:40.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
Ik heb een paar vraagjes over de HPI binnenrotorontsteking voor Puch Maxi:
-Wat verandert er kwa vermogen? Sneller optrekken/hogere top oid?
Toerental bouwt sneller op, ter bevordering van de gasreactie
-Is het mogelijk/logisch om het op je dagelijkse Puch Maxi te zetten, met alles ori behalve uitlaat?
NEE
-Heb je nog verlichting met een binnenrotorontsteking?
Je kunt een lichtspoel (meerprijs) monteren maar de opbrengst is nihiel
-Slijten dingen sneller, is het gevaarlijker?
Je lagers, ongeveer 4x zo snel
-Wat is precies het technische verschil tussen een normale en binnenrotorontsteking?
Lagere vliegwielmassa en betere ontstekings curve, ook kan de onsteking meer toeren aan als de standaart onsteking, maar dat heeft niets met jouw setup te doen
Alvast bedankt!
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved