Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'weer paar vragen -Tuning-' (ID 9303).
De reply is geschreven door MBBBBBB (UserID 255) op 9-5-2003 20:32.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR JunK
en ik zeg niet dat de poorten niet helemaal open gaan, ik vraag of de zuiger lager gaat dan het onderste gedeelte van de cilinder, lager dan die rode streep dus.

en als die zuiger echt niet lager komt dan die rode streep dan begrijp ik ook al waarom die orginele cilinder niet zo snel is. uitlaatpoort blijft voor 3,5mm dicht en de totale hoogte is maar 13mm dit is dus wel ong 25% van de poort wat dicht blijft.


Ik weet het dus niet zeker, maar als je nog een kaal blokje met krukas hebt, kan je het ff proberen!
( ook leuk cilinder kaal met kale zuiger enzo erop zetten, en dan het lege blok optillen en maar bedenken wat er sneller kan in de cilinder, je ziet het 3D dus werkt erg fascinerend )

Maar als de poorten wel helemaal open zouden gaan ( dus cilinder hoger ) zou die alleen maar hoogtoeriger van worden, dus of dat nou echt zoveel beter rijdt ( naja, bij origineel kan het snel, whaha ) Maar goed, komt natuurlijk ook door de onwijs kleine poorten, en vooral de kleine uitlaat he


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved