Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Nachttopic Deel 38 0:00 - 7:00' (ID 56823).
De reply is geschreven door konterbonker (UserID 18208) op 14-6-2009 0:20.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ape50
Ga je naar Zandvoort?
Zat ander de douche wanneer jij antwoorde =P
uhmmm, nee in emmen.
WAT EEN KUTRACE/DAG!
De persoon die na deze race 1ste lag in de kampioenschap, kreeg 2 VIP kaarten voor de MOTO GP in Assen.
Maarja.. Stomgenoeg, olieslangetje vergeten aantesluiten.. in 1ste training na 2 ronden vastloper.. doei zuiger, cilinder moet weer onder handen worden genomen (zucht)
Reserve cilinder + zuiger eringedaan.
Kwalificatie goed gereden, 2e tijd. 0.800 tienden achter de #1
1ste race:
even een comment: echt nutteloos dat caburateur verwarming voor de AM6blok, zelfde geldt voor het blok zelf. Maarja,
Heb dit voorkomen om het slangetje direct van de 1e noppel (op de cilinderkop) aan de 2e noppel te bevestigen..
Maarja, dat wordt natuurlijk heel heet en komt veel druk optestaan.
Veel druk + cheap benzineslangetje = boem slangetje.
(ging me de 1ste 5 races wel goed af maarja...)
Dag koelvloeistof (water volgens reglementen) doei 1e race.
Na de zuiger (weer) te hebben verwisseld en een dikker slangetje met betere klemmetjes te hebben vastgezet, ging ik in de 2e race van start. Ging goed, tot de 2e ronde.. Oppeens op de rechte stuk sloeg me motor af en stond me achterwiel stil.. koppeling natuurlijk gelijk in en aan de kant.
Na 5 sec kon ik de motor gelijk starten en hervatte ik me race..
Halve baan later, hetzelfde verhaal.
Ben maar naar binnengegaan, geen zin om een AM-6 blok opteblazen.
Dus wat we nu denken..
zuigermaat zal niet goed zijn geweest?
Blok moet nog worden opengemaakt voor verdere inspectie.
En hoe verliep jouw dag? 
Dit bericht is gewijzigd door konterbonker op 14-6-2009 om 0:21 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved