Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Nachttopic Deel 37 0.00-7.00' (ID 55302).
De reply is geschreven door Trax (UserID 7828) op 22-5-2009 0:45.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]
Met thermostaat werd hij tegen het kookpunt aan. Zonder thermostaat vind er nagenoeg geen circulatie plaats, omdat de dubbelwerkende thermostaat dan natuurlijk geen dienst kon doen om bepaalde kanalen te openen/dichten.
dus in beide situaties werd de motor OF heel warm (met thermostaat) OF de motor kwam niet op temparatuur bij rustig rijden, of werd veel te warm bij snelweg rijden.
Kortom, het systeem werkte voor geen meter, zelfs niet met nieuwe radiateur, temp. sensor, thermostaat en temp. meter.
Nu heb ik dit stomme ingewikkelde thermostaathuis wat aangepast, een aantal leidingen afgedopt en 3 stuks omgelegd, zodat het nu geschikt is voor een enkel werkende thermostaat, wat in princiepe meer dan genoeg is. Nu werkt het eindelijk zoals ik wil
Hmms, krijg vd week ook een nieuwe radiator binnen, anders krijgt toekomstige 2.0 het ook wat warm schijnbaar.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved