Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Honda cilinders (info)' (ID 52687).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 14-10-2008 22:56.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
originele cilinder icm 18mm ori keihin en proma80: 100 echte km/u

70 Malossi kan je mooi tunen, maar vanzichzelf al redelijk snel. icm 18mm proma 50/70: 105 echte km/u

Belgische 50cc Nsr ( GE2/GT4 ) origineel een leuke cilinder, mooiste is uitlaat poort ietsjes optrekken en breder maken. icm 18 keihin en metrakit: 88 echte km/u (ongeacht weer) met uitschieters naar de 95 ( goeie omstandigheden )

98cc Eurocilindro ( zelfde als eerder genoemd ) fijne cilinder, meer koppel als 93 malossi. icm 21mm mikuni en proma 80 115 echte km/u

50cc charmoo NSR: immitatie GE2. Leuke vervanings cilinder, niet spectaculair: Slecht afgewerkt. Goed afgewerkt, 18 keihin, proma 50 80 echte km/u

70 charmoo NSR: krachter als de 50cc variant. Verder net zo waardeloos afgewerkt. icm 18 keihin en proma 50: 95 echte km/u

70cc Fast arrow NSR: leuke cilinder ongeveer zelfde prestaties als GE2 alleen heeft deze zijn kracht beter verdeeld. icm 18 keihin en ori mbx80 uitlaat 85 echte km/u ( uitlaat kan veel beter ).


Foto's heb ik helaas niet van alle cilinders ivm tijdelijk gebruik e.d. Zelf vond ik de ori 80 setup het mooiste rijden. Niet hoogtoerig, slijtvast, veel koppel en nog redelijk snel.

Dit bericht is gewijzigd door Menu2t op 14-10-2008 om 22:45 uur.


Heel erg bedankt voor je bijdrage, het staat erin.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBjorn
De MBX80 is een NS-1 cilinder.

MBX80 heeft geen splijltje in de uitlaatpoort zitten geloof ik?

Verder gaat de NS-1 cilinder standaard ruim over de 100 km/h met std. pijp ed.

Ask Frysk.


MBX en NS1 cilinder zijn niet het zelfde, en MBX80 heeft wel orgineel een vlinderpoort.

Van de NS1 staat genoteerd.



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved