Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00)' (ID 51416).
De reply is geschreven door - Kevin - (UserID 14885) op 20-8-2008 0:51.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
ori is altijd goed
en voor de rest is het verschil niet enorm, power-filters enzo...
als ik wil kan ik zo ook een k&n eropzetten (ik heb er nog een paar liggen , dure krengen)
maar dat doe ik niet

@kevin, beredeneer je dat zelf, of heb je dat daadwerkelijk ooit ergens gelezen. het versterkt idd de werking, het zand blijft er aan plakken.Maar ik ken genoeg motorcrosser die zelfs zonder luchtfilterolie rijden

Dit bericht is gewijzigd door Fantic303trial type2 op 20-8-2008 om 0:33 uur.


Ori is leuk, maar niet als je erg opgevoerd rijdt, dan kun je veel beter een goed schuimfilter erop monteren. K&N is inderdaad vrij prijzig en ik vind het ook wel een mooi filter:





Het ori luchtfilterhuis heb ik uiteraard nog netjes afgewerkt , dit was even om te kijken of alles paste.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
setup
origineel 80 HM
23 mikuni
twv 13/45
proma 80 gp voor een NSR

en ik zal wel ff een kelkje zoeken, of een trechter oid
ik ben nieuwsgierig nu


Jij hebt niks aan een kelk, of je moet willen dat het een en ander kapot gaat .


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
dan kan je goed ori blijven rijden, in vermogen zal je het niet merken
btw, als je een kelkje op een crosser zet ben je fout bezig?


Ja, of je moet willen dat er zoveel mogelijk troep in je cilinder / blok terecht komt .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
ikke niet, crossen zal lastig gaan met wegbandjes miss dat ik een af en toe een binnenpaadje pak, maar dat is t wel


Alleen op een pure sprinter zou je een kelk kunnen monteren, maar op een voertuig je "dagelijks" gebruikt is het niet aan te raden.

Dit bericht is gewijzigd door - Kevin - op 20-8-2008 om 0:54 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved