Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"kleine vragen" topic - deel 32' (ID 50349).
De reply is geschreven door De Schout (UserID 755) op 14-8-2008 13:11.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS 666
[...]


hij vraagt technische controle
niet rollerbank zelf><

bij technische controle kijken ze wel iig wat voor cil het is ed. uitlaatje ontsteking denk ik haast niet, want dat mag je gewoon veranderen, wil jij met een hpi rijden en je gaat maar 50 ist goed maar verder carb boeit ook niet, de 1 heeft std 9mm de ander 17,5 en der is ook geen wet voor hoeveel dat maximaal mag zijn.

Maar technische controle gaat vooral om begrenzer zoeken en nog een keer goeie snelheid meten, en dan kijken naar cilinder al staat er een D van derbi op of 49,nog wat cc of wat ook en het ziet er orgineel uit en niet later aangebracht gaan ze daar niet over zeiken, je uitlaat kijken ze verder naar natuurlijk aangezien lang niet alle uitlaten goedgekeurd zijn.



in de type goedkeuring staat alles beschreven per model, voeger zelfs tot poort oppervlakte aan toe. of dat nu nog is weet ik niet zeker. maar als ze echt willen kunnen ze in ieder geval bij de oude hondatjes en zundapps enzo zelfs de poorten in je cilinder gaan meten of je die niet veranderd hebt. grote kans dat ze dat nu nog steeds allemaal bijhouden die gegevens, ze moeten alleen wel in een heeeel fanatieke bui zijn om dat allemaal te controleren.



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved