Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"kleine vragen" topic - deel 32' (ID 50349).
De reply is geschreven door Razor (UserID 3769) op 11-7-2008 19:10.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


niet echt idd.

stotteren voor de powerband zal hij zeker niet gaan doen. doet hij dat wel, iets kleinere sproeier.

op toeren komen doet ie ook wel. hij zal dan wel geen 14k oid halen. maar hij loopt wel gewoon goed, mits goed afgesteld natuurlijk.

de uitlaat haalt niet alles er uit wat er in zit, maar het zal wel gewoon normaal gaan lopen.

he sypie bedankt.

maar jij zegt dus, zelfs al zou je een 50cc uitlaat monteren op am6 oid in combinatie met een manston 70cc of PR 70cc... lekker hoogtoerig dus en +- 20 pk cilinders.. zelfs dan moet het gewoon nog zonder stotteren kunnen lopen met een 50cc uitlaat?

Dat je er dan niet alles uithaalt.. ok dat snap ik. Maar dat hij nog steeds een redelijke powerband moet hebben, en zeker moet door kunnen trekken tot 11.000 - 12.000 toeren.. dat is dus zelfs mogelijk met een 50cc uitlaat icm 70cc Metrakit Pro Race?




want ik ben bezig met een manston 50cc maar heb alleen een hebo uitlaat (rieju RR) die er nu ff oppast. Maar ik krijg het niet afgesteld met al die sproeiers.. misschien moet ik het dan toch ergens anders zoeken.

Over 3 weken heb ik pas een Yasuni Cross HM die erop kan want heb nog enkele spulletjes ervoor nodig.


verdere setup:
blok tuned op Hebo Manston 50cc Replica (hebo ng dus)
50cc Hebo NG
Mikuni 24 TM vlakschuif met huge kelk
Carbon membraan, geflowed en wel met Devcon.
powerfilter
Std. ontsteking nog
Hebo uitlaat bovenlangs 50cc (alhoewel hij prima liep met een Roze en Zwarte top, allebei +- 75cc)



Dit bericht is gewijzigd door Razor op 11-7-2008 om 19:11 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved