Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"kleine vragen" topic - deel 27' (ID 45360).
De reply is geschreven door Saknet (UserID 129) op 31-10-2007 4:44.
ik heb o.a. deze setup bij me honda mb:
70 malossi nieuw type
gianelli x-fire omgelast komt van een crosser ofzo
20mikuni
carbon 2kleps
toffe cdi (helemaal zwart) zit 1 stekkertje minder in
(hier kreeg zelfs mn compleet ori setup meer vermogen van ivm denshigiken/shindenger)
16/38
ontsteking origineel max vervroegd
70hdkop met wat miniputjes van slechtere tijden, daar komt nog verandering in.
frisse lagers nwe krukas
Trekt best goed, goede gasreactie.
85 in zn 3 op de teller, met best wel wat rpm. in zn 4 plat erop trekt ie ook wel door, maar dan moet ik eerst een lange weg opzoeken want bij de 90 moest ik alweer remmen.
Dat was met iets te grote sproeier waardoor ik geen volgas kon geven.
mn 1e vraag
nu las ik op mopedshop.de dat bij deze hondje blokjes de ontsteking veelste laat staat voor een snelle cilinder, en dat je een aparte grondplaat nodig hebt
kan ik daar dan nu nog het meest mee winnen aan vermogen?
2e vraag, kan door dat missende stekkertje in de cdi wezen dat mn zelfgemaakte eelco begrenzer niet werkt?
3e vraag
wat is beter, malossi of v-force membraan? en past die laatste ook gewoon in mijne?
enne, iemand nog andere tips om vermogen te winnen? variabele powerbox?
(de 4bak blijft)
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 31-10-2007 om 4:47 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved