Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '" kleine vragen " topic - deel 17' (ID 39008).
De reply is geschreven door zundappchef (UserID 2554) op 1-10-2006 1:43.
Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Pro Forum in het onderwerp 'zelfbouw carter tomos basis.' (ID 39077).
De reply is geschreven door John Huijben (UserID 1844) op 27-9-2006 18:05.
--------------------------------------------------------------------------------
mooie rode kruisjes...
en een hardmetalen passing.. je bedoeld denkik een bus in het alu laten vallen van hardmetaal waarin het lager zit.
zoals bij vele normale carters.
das wel handig ja... alleen krijg je dan nie nogal wa spanningscorosie.. en hoe wil jij hardmetaal gaan draaien ? met een hardmetalen beitel zeker
edit..
kijk nu doen een paar fotos t al..
kun je ook een foto posten van de binnekant van het rechter carter ?
denk er nog steeds niet positief over, en de 5 euros staan nog steeds, maar toch ns wat opbouwende kritiek geven dan.
membraanhuis ziet er zo wel heel erg open uit... zal wel n tering lage carterdruk inzitten.
verder maak je een superlomp dik massief carter.. en danga je vlak bij t memraanhuis enorm veel moeite doen om de laatste grammetjes eraf te krijgen. zo heb je echt een wandje van 3mm ofzo bij t membraan.
ook de draad waarmee t membraan en spruitstuk vastzit is zo wel erg iel. dat gaat ws. zo dol.
heb er nog steeds geen vertrouwe in :P sorry
Dit bericht is gewijzigd door John Huijben op 27-9-2006 om 18:18 uur.
--------------------------------------------------------------------------------
hard metaal draai je voor het gesintelt word of na stage 1 sintelen en krijge je daarna stage 2 en 3
voor zoiets weet ik de nauwkeurig heid dat is een waarde die -0.008 mm max kan afwijken daar zit geen plus aan verbonden
de waarde als jet he draait voor sintelen zijn van+ 0.014tot -0.11
Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 1-10-2006 om 1:46 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved