Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Nieuws - Malaguti terug op 50cc markt?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 608 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Geplaatst door: christianos - 24-8-2006 9:50 uur | Bron: malaguti

De Malaguti Dragon, een brommer waar je in tegenstelling tot de grote namen zeer weinig over leest/ hoort. Waarom eigenlijk, want eigenlijk is het een zeer mooi model met een goed AM6blok. Deze mooie naked bike is toch zeker eens leuk om onder de aandacht te nemen!

De speciale Ducati - rood special



De Drakon 50cc is een beetje de gemiste SF broer van de Derbi GPR. Gewaagde vormen en een opvallende voorlampkap sieren het model.
Heel veel brommerhandelaren hebben het model al staan, maar je ziet ze betrekkelijk weinig in het straatbeeld langsrijden.
Malaguti is altijd op de nederlandse markt een kleine speler geweest met zeer gewaagde brommers.

Opvallende voorlampkap domineert brommer
Quote:
DIMENSIONS AND WEIGHTS
Dry weight 112 kg
Max length 1970 mm
Max width 755mm
Max height 1050mm
Wheel base 1325 mm
10 litres fuel tank capacity
1,2 litres oil tank capacity


As usual een digitaal dashboard
Quote:
DRAKON 50 - NAKED
Single cylinder 50 cc engine EURO 2 (2nd step-European Directive 97/24/EC chapter 5)
Liquid cooling system
Separate lubrication by automatic mixing pump
40.3x39 mm bore x stroke
12:1 compression ratio
Dell'Orto PHBN16 carburettor
Multi-option on board computer: tachometer (RPM) - speedometer - partial and total odometer - acceleration time from 0 to 40 km/h - battery voltage - chrono - coolant temperature
Electronic ignition
Electric start
6 speed foot shifted gearbox
Reed valve intake in the crankcase
Multi-disc oil bathed clutch
Primary transmission: by helical gears
Secondary transmission: by chain
Alumiinium pilot footrests with back-placed controls and race riding position Big sized, two lamp headlight
LED taillight
Double catalyst exhaust system (EURO 2)
Double cradled perimeter steel frame
Front suspension: by front leading spindle telescopic hydraulic fork


Achterkantje gekopieerd van de Derbi GPR?


De zwarte uitvoering, let op de velgen die zo van een nsr zouden kunnen zijn..

submitted by: Dennis van Mook

Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

DVM, trotse Vlaming 24-8-2006 12:52 Print reply

Posts: 330
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G-Force
[...]


250? en hijs nieteens mooi

ik ga dees halen, ook al is het kkzonde van het geld
afbeelding


Mooi, is die voor op een schakel? En waar haal je die, kun je die via internet bestellen
 
tsx-olger 24-8-2006 13:03 Print reply

Posts: 557
uitlaatje is wel mooi
en ducati replica
 
Tekoop:70cc pamakit+70cc kop+membraan+homoet special+20mm mikuni+spruitstuk= ¤180,-
EIERBOER 24-8-2006 13:04 Print reply

Posts: 1207
hijs wel gaaf maar kvind alleen de koplamp niet so moooi
 
kalm an!!
tsx-olger 24-8-2006 13:05 Print reply

Posts: 557
ookal had die die budy niet was die veel mooier
 
Tekoop:70cc pamakit+70cc kop+membraan+homoet special+20mm mikuni+spruitstuk= ¤180,-
THOMASJEUHHH 24-8-2006 13:06 Print reply

Posts: 4159
leuk ding dit,, staat al half jaar bij brommerhenk hier in de buurt

ma als ik zou kiezen om van me eigen geld een brommer te kopen word dat dus echt wel een honda'tje vaan paar honderd euro dan zon ding van 3,2000 euro

hij is wel gaaf meot ik zeggen dat zeker
 
bwoaahhppp,,..
christianos 24-8-2006 13:09 Print reply

Posts: 20445
hij heeft iets weg van rez ze cccp project..
 
Frysk 24-8-2006 13:10 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
hij heeft iets weg van rez ze cccp project..

:P die onderkuip + radiator kappen ?

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 24-8-2006 om 13:11 uur.
 
giggitybyte
REPSOL_MIKE 24-8-2006 13:46 Print reply

Posts: 2238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
am-6 eronder en weer een dertien in een dozijn brommer.

hadden een paar jaar eerder al op een beurs gestaan met een brommertje, zal natuurlijk ook wel weer een crosser en een sm komen.


idd kom eens met een ander blok op de markt ofsow

 
Frysk 24-8-2006 13:51 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: REPSOL_MIKE
[...]


idd kom eens met een ander blok op de markt ofsow




ja
iets echt goeds
ik wil niet zeggen honda want dat is niet zo

maar wel iets waar de koppeling direkt op de koppeling zit.. (uhm zoals bij honda,kawasaki,derbi) dus zonder staaf door blok, want dat is iets wat ik echt haat..

dus om mijn part liever derbi blok dan minarelli

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 24-8-2006 om 13:51 uur.
 
giggitybyte
Frutje 24-8-2006 14:08 Print reply

Posts: 812
hij ziet er wel vet uit ja en hoeveel mag dah beesje gaan koste ?
of heb ik daar overheen geleze ?
 
nsrracer 24-8-2006 14:10 Print reply

Posts: 8625
ik vind hem totaal niet mooi
 
gangsterjens 24-8-2006 14:11 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
ik vind hem totaal niet mooi


 
Hoi
Erik 39 24-8-2006 14:11 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schuurman
ik vind hem lelijk



 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Tzr Madness 24-8-2006 14:13 Print reply

Posts: 4656
wel geinig, maar ik zou m zelf niet kopen
 
spoorlijncrosser 24-8-2006 14:20 Print reply

Posts: 2687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frutje
hij ziet er wel vet uit ja en hoeveel mag dah beesje gaan koste ?
of heb ik daar overheen geleze ?


Merk Malaguti
Type Dragon
Soort Schakelbrommer
Prijs* €. 3190

 
Frutje 24-8-2006 14:24 Print reply

Posts: 812
oh oke maar das wel tevee vind ik voor die brom, dan vind ik een senda ofzo mooier
 
spoorlijncrosser 24-8-2006 14:38 Print reply

Posts: 2687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frutje
oh oke maar das wel tevee vind ik voor die brom, dan vind ik een senda ofzo mooier


vind ik ook, maar aan andere kant ook wle leuk om als enigste op zon speciale brommer te rijden die nog snel is ook
teminste ga ik vanuit met dat am6 al zal ie wel wat meer wind vangen
naja ik zou voor rs ofzo gaan zowiezo
 
christianos 24-8-2006 14:40 Print reply

Posts: 20445
4 tak blok eronder en hijs perfect
 
Classicap 24-8-2006 14:47 Print reply

Posts: 624
Is oud man, zag hem al zo een jaar geleden...
Maar hij is wel vet.
Maar beetje aftreksel van DNA en GPR, maar wel de sterke punten gepakt dus dat is positief.
Gelukkig geen Variomatic.
Maar uitlaat wel vet en dat alles met ledjes is, vette cockpit.
ja vind hem wel dik, maar nergens 2de hans te vinden en nieuw toch prijzig.
 
AIGHT
Gideon 24-8-2006 14:47 Print reply

Posts: 6855
Quote:

De Malaguti Dragon



Quote:

De Drakon 50cc

DRAKON 50 - NAKED



?

 
SSTjoener
nsrracer 24-8-2006 14:47 Print reply

Posts: 8625
ik vind het net een opgehoogde DNA met een am6 blok
 
christianos 24-8-2006 14:50 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gideon
[...]


[...]


?


zelfde
 
Rick_koningslust 24-8-2006 15:17 Print reply

Posts: 1467
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Classicap
Is oud man, zag hem al zo een jaar geleden...
Maar hij is wel vet.
Maar beetje aftreksel van DNA en GPR, maar wel de sterke punten gepakt dus dat is positief.
Gelukkig geen Variomatic.
Maar uitlaat wel vet en dat alles met ledjes is, vette cockpit.
ja vind hem wel dik, maar nergens 2de hans te vinden en nieuw toch prijzig.



http://koopjes.markt...erken/46914426.html? deze is anders toch wel gebruikt voor een redelijke prijs

 
Geen eergevoel of ambitie? Wordt landverrader bij de politie! ik zal pas stoppen met werken, als al mijn spreuken te lezen zijn in schijthokken&kerken
Tombrom 24-8-2006 15:18 Print reply

Posts: 15925
maar deze brom bestaat al dus tis oud nieuws
 
geert-nsr 24-8-2006 15:51 Print reply

Posts: 6438
k vind hem maar lelijk . warom word er gwoon niet een nieuw blok ontwikkeld dat wel goed is
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved