Repsolnsr [v Leeuwen] |
16-3-2005 19:52 |
 Posts: 658 |
Ik zou maar niet zo benauwd worden van dit bericht. Het komt van het europese parlement dus niet van de Nederlandse staat. Voordat dit in Nederland is rijden wel op waterstof  bwvs
|
|
Dikke penne |
|
l_v |
17-3-2005 8:37 |
 Posts: 123 |
Stel dat het doorgaat en je mag op je 18e op maximaal 125cc rijden. Mag je deze dan ook tunen?
Volgens mij is dan een 'rustige' geknepen 4takt veiliger dan een 'agressieve' 2takt.
Dit bericht is ge-edit door Lennart Visscher op 17-3-2005 8:38
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
17-3-2005 8:56 |
 Posts: 8678 |
Wtf, waar slaat dit nou weer op? Kan me niet voorstellen dat je er een of ander dodental ermee omlaag brengt ofzo, want een 125 gaat ook al vet hard.
God zeg, volgens mij willen ze gewoon de 2 wielers zoveel mogelijk lastig vallen met allerlei irritante dingen....
|
|
|
|
SavagePielk |
17-3-2005 9:00 |
 Posts: 4562 |
het is allemaal wanhoopsdaad  de landsbestuurders weten niet wat ze aan moeten met de (soms zelf-veroorzaakte-chaos, zie brommers met 30 op de rijbaan) en doen wanhoopsdaden. Pak iedereen gewoon keihard aan bij overtredingen, dat helpt wel. Niet zoals nu, dat je voor een agent zijn neus door rood kan fietsen/rijden zonder beboet te worden.
|
|
|
|
MT5-honda_pwnz |
17-3-2005 14:30 |
 Posts: 1595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: robert
ag, verschil licht en zwaar rijbewijs bestond altijd al, maar denk je nou dat je met de wouten op een rollerbank moet (die maar 2 kw aankan)
Enige wat een probleem kan zijn is als je op een cbr800 rijd en je een wout probeert wijs te maken dat et een 125cc is.
MAkkelijker is een 125cc aprilia bijvoorbeeld voorzien van een 160cc polini, jolly moto, binnenrotor (als die dat niet heeft) en een dikke carbu.
Dan ga je ook best hard...
idd zo kerol op me werk heb een 125cc rs die 220 gaat
|
|
|
|
Kampersjaak |
17-3-2005 14:32 |
 Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Repsolnsr [v Leeuwen]
Ik zou maar niet zo benauwd worden van dit bericht. Het komt van het europese parlement dus niet van de Nederlandse staat. Voordat dit in Nederland is rijden wel op waterstof bwvs
meneer heeft ook al z'n motor rijbewijs
Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 17-3-2005 14:33
|
|
oderint dum metuant |
|
master of disaster_rs50 |
17-3-2005 14:43 |
Posts: 1839 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-honda_pwnz
[...]
idd zo kerol op me werk heb een 125cc rs die 220 gaat
mag je mij vertellen wat hij er allemaal mee gedaan heeft
Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 17-3-2005 14:46
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
Fievet |
17-3-2005 14:49 |
|
vinnie |
17-3-2005 14:53 |
 Posts: 3505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch_master
in amerika mag je vanaf je 16de meen ik motor rijden en dan meteen alle categorieen en ook zonder helm enzo maar dat vind ik allemaal beetje link...
Dat is niet overal, in veel staten moet je gewoon een helm op, in Arizona bijv. niet, maar daar moet je een goede zonnebril hebben (ipv zonwerend vizier dus), heb je die neit krijg je een dik hoge boete
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
PeteRS |
17-3-2005 18:41 |
 Posts: 11 |
Wat een onzin... Het ligt niet aan hoe zwaar de motor is... Het ligt aan wie er op de motor zit! Een mongool hoeft niet op een 1000cc te rijden om gevaarlijk te zijn  Als je met 120km/h op een vrachtwagen knalt ben je niet minder dood  dan wanneer je met 300km/h op die vrachtwagen knalt
|
|
|
|
rxsjappie |
18-3-2005 11:40 |
Posts: 20 |
Juist en as je met un 125je op de snelweg gaat jakkeren ben je gevaarlijker bezig dan met een fatsoenlijke motor omdat je dan beter meekunt met het verkeer
|
|
|
|
GU/\/SY |
18-3-2005 12:04 |
 Posts: 341 |
Ze moeten die wetgeving voor brommers/motoren overnemen die ze in Duitsland hebben. wel compleet anders dan wat het geval is in Nederland, maar wel heel relaxed.
K weet alleen helemaal niets over cijfers van ongelukken.
|
|
|
|
MT5-honda_pwnz |
18-3-2005 12:08 |
 Posts: 1595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50
[...]
mag je mij vertellen wat hij er allemaal mee gedaan heeft 
Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 17-3-2005 14:46
motorisch weet ik niet er hangt wel een yasuni onder met dubbele demper.
Ding mag eigenlijk niet op de weg omdat het een racer is voor op assen maar hij rijdt er gewoon mee op de weg duzs  .
|
|
|
|
Saknet |
18-3-2005 12:58 |
 Posts: 10355 |
jeses man die jeugd van tegenwoordig laat zich ook zomaar de baas spelen, als ik snachts een rodnje op mn brommer wil skeuren dan doe ik dat ook
of als ik een rijbewijs had, een auto dus :p
Dit bericht is ge-edit door Saknet op 18-3-2005 12:59
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Saknet |
18-3-2005 13:01 |
 Posts: 10355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rxsjappie
Juist en as je met un 125je op de snelweg gaat jakkeren ben je gevaarlijker bezig dan met een fatsoenlijke motor omdat je dan beter meekunt met het verkeer
ik weet niet welke snelweg jij het over hebt, maar harder dan 120km/u mag je toch niet duz..
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
GU/\/SY |
18-3-2005 14:51 |
 Posts: 341 |
maar ik denk dat met een standaard 125cc 4-taktje 120 rijden op de snelheid nog een hele belevenis is... vooral het ritsen vanaf een 80km weg :S optrekken naar de 120 lijkt me dan bijzonder moeilijk, maarja
|
|
|
|
steavey |
19-3-2005 18:08 |
 Posts: 376 |
denk dat er niet echt veilligger op wordt,als je 4 takt wil rijden met max 125 cc moet je dat ding wel zo opfokken dat de motor nie echt veilig meer is. denk dat je meer ongelukken gaat krijgen doordat motoren ploffen etc.
|
|
|
|
honda_2takt_power |
19-3-2005 18:15 |
 Posts: 6744 |
het is eerder de vraagt haalt een 125cc viertakt de 120 wel
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
mikkel |
19-3-2005 18:18 |
 Posts: 1587 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
het is eerder de vraagt haalt een 125cc viertakt de 120 wel
waarschijnlijk komt er dan ook wel zon stomme regel dat je niet harder mag dan 100 dus niet op de auto snelwegen
|
|
glaasje op laat je berijden |
|
RUTGER_86 |
20-3-2005 1:01 |
 Posts: 1184 |
pff allemaal gemouw de helft komt er toch niet door....
(ik heb mun motor rijbewijs toch al dus wat maak ik mezelf druk
|
|
|
|
wildhaguh |
20-3-2005 13:16 |
 Posts: 1650 |
wa n onzin
zeik meejse
nouw ik rij 50cc en das ok levensgevaarlijk in de stad als ik er rijd
dusja je hebt niks aan cilinderinhoud
ken je mooi zon honda 125 fabrieksracer nemen
40 pk orgineel
|
|
www.brommer-onderdelen.tk |
|
Apriliars105 |
22-3-2005 20:12 |
 Posts: 6111 |
Dit is dus de reden dat ik elke keer weer twijfel of ik mijn motorrijbewijs eerst maar eens ga halen. Want ze gaan toch proberen het te verneuken en als ik het nu al haal kunnen ze het (lijkt me) niet zomaar aanpassen
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
het is eerder de vraagt haalt een 125cc viertakt de 120 wel
zo'n honda CBR125 haalt dat makkelijk en dat is 125cc viertakt
Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 22-3-2005 20:14
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
Ed Honda CB50J |
22-3-2005 20:15 |
 Posts: 4190 |
CBR125 powah
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
Wanker |
22-3-2005 20:16 |
 Posts: 947 |
homo landje
|
|
No rap, No reggae, No hardstyle |
|
honda_2takt_power |
22-3-2005 20:19 |
 Posts: 6744 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105
Dit is dus de reden dat ik elke keer weer twijfel of ik mijn motorrijbewijs eerst maar eens ga halen. Want ze gaan toch proberen het te verneuken en als ik het nu al haal kunnen ze het (lijkt me) niet zomaar aanpassen
[...]
zo'n honda CBR125 haalt dat makkelijk en dat is 125cc viertakt
Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 22-3-2005 20:14
ik hoor hele andere verhalen cbr125 zou net aan de 110 halen is maar 11kw tenslotte
Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 22-3-2005 20:25
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|