Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Knowledge Base - 70cc gilardoni

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 837 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  70cc gilardoni
Categorie Gilera / GSM / Afbeeldingen
Datum van plaatsing 3-10-2003 14:08
Geplaatst door -Zeroed in-

snelle aluminium cilinder met 5/6 spoelpoorten (inlaat is erg vaag, poortmap volgt) en een vlinderpoort.
cilinders is van zeer hoge kwaliteit, alhoewel de spijl wel iets teruggelegd mag worden om zuigerslijtage te verminderen.
is geen must, al zou ik het wel doen als je em gaat tunen.

had zelf zeer goeie ervaringen met deze kit, in combinatie met gianelli uitlaat een powerband van bijna 2000 toeren.
maar ook onderin zeer veel kracht, ik kon in ze zes op 2500 toeren rijden met een redelijk zware twv.

word std gelevert met een alu zuiger met enkele veer en wat boosters, hoewel ik hem vreemd genoeg kreeg met een vertex zuiger met 2 veren waarvan 1 topveer.

pic van de inlaat




Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Martijn 14-2-2004 22:50 Print reply
Posts: 10000
vandaag in mn pootjes gehad...

had ??k een vertexzuiger met een L veer bovenin...

ik vond dat ie een ziekelijk grote vlinderpoort had...jezus..maakten ze dat maar voor honda en suzuki.
Zuiger van dat ding was alleen aan stront...ik dacht omdat ie achter de uitlaatpoort bleef hangen ofzo (de veer dan....waarsch. door niet warmrijden)
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Sniper 4-3-2004 12:02 Print reply
Posts: 6
Ik Heb em er nu ongeveer een maandje onder hangen met een 21 MM maar dat ding is nu bloedsnel op digi 125 km lkkr vreed
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved