Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Knowledge Base - Koppeling

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 572 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Koppeling
Categorie Honda / NSR-II / Exploded views
Datum van plaatsing 30-9-2003 16:22
Geplaatst door Ralf

Exploded view koppeling Honda NSR / MTX-SH.

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Pingu 8-12-2003 19:43 Print reply
Posts: 1842
plaatje klopt niet of zie ik dat verkeerd??? Ik bedoel de volgorde van platen/ringen?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Muerte aka Ozzy 3-1-2004 14:54 Print reply

Posts: 3255
wat is nr 11?
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
Blorn 3-1-2004 15:02 Print reply

Posts: 13825
Een bus die om je versnellingsbakas heen valt.
 
Muerte aka Ozzy 3-1-2004 15:07 Print reply

Posts: 3255
volgens mij past dat dan nooit.. of ben ik nou gek..
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
Luc 3-1-2004 15:15 Print reply

Posts: 3590
Die zit volgens mij al gelijk in je huis geperst...
 
De Schout 3-1-2004 15:16 Print reply
Posts: 5326
bij nsr zit daar een losse bus tussen.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Muerte aka Ozzy 3-1-2004 15:17 Print reply

Posts: 3255
hmm.. volges mij ken ie dan nie eens meer dicht
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
De Schout 3-1-2004 15:18 Print reply
Posts: 5326
die bus gaat los in het koppelingshuis, t gat wat daar in zit is groter dan van mt/mb/mtx/mbx
 
tune tweak fiddle bang bummer
master of disaster_rs50 3-1-2004 15:24 Print reply
Posts: 1839
KB:koppeling
 
lalalalalala i can't hear you
Blukaap 3-1-2004 15:49 Print reply

Posts: 10006
Tekening klopt, klaar, punt uit.
 
Bastila is lief
wipe-out 3-1-2004 16:05 Print reply

Posts: 7672
je mist ??n gewone plaat toch, of niet?
 
Steve_ZHC 3-1-2004 16:15 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out

je mist ??n gewone plaat toch, of niet?


whaha ja, de middelste
BELGENKOPPELING
 
marcel 3-1-2004 16:58 Print reply

Posts: 1533
dat is waarschijnlijk gedaan om ruimte op de tekening te besparen omdat je anders toch dubbel aan het tekenen bent, in de omschrijving die erbij hoort zal dat ws ook wel staan....
 
arie-de-arier 23-2-2004 17:33 Print reply

Posts: 10000
kan het veel kwaad als je nr 11 eruitlaat?

bij mij past het namelijk ook niet

Dit bericht is ge-edit door arie-de-arier op 23-2-2004 17:45
 
Allah is beter
xeno 20-3-2005 19:29 Print reply

Posts: 1189
ik heb 3 koppelings platen ik kan er hier maar 2 vinden
 
racekabouter 25-6-2005 0:01 Print reply
Posts: 54


wij hebben ook het zelfde probleem dat de koppeling niet los komt.
wij hebben het 2de plaatje gebruikt van een andere site
maar zoals wij nu op deze site zien lijkt het ons dat je niet 2 metale plaaten tegen elkaar mag zetten.
als we de koppelings kabel helemaal strak zetten en deze dus op het blok niet verder kan staat hij nog niet volledig los. (krijgt teveel weerstand)
het blok is voleding uit elkaar geweest en natuurlijk nieuwe olie etc.

welke van de 2 plaatje klopt?
en wat kunnen wij nog proberen voor wij weer het blok uit elkaar gaan halen?

TNKS the kabouters

Dit bericht is ge-edit door racekabouter op 25-6-2005 0:04
 
Rugie 15-5-2006 22:57 Print reply

Posts: 511
ff voor de duidelijkheid mtx-sh en honda nsr koppelingen zijn NIET hetzelfde ze werken op allebei de brommers maar er zijn wel degelijk verschillen die er toe doen.
Bijv ring nr 15 zit er bij een mtx-sh NIET op en nr 6 is bij de sh duidelijk groter(dikker met lagers).
GA DUS GEEN KOPPELING MENGEN DUS BIJV : een nr 6 van een mtx-sh met een ring nr 15 WERKT NIET! of neem een gehele mtx-sh koppeling of een gehele nsr koppeling.

Dit bericht is gewijzigd door Rugie op 15-5-2006 om 22:59 uur.
 
Derbi-Olaf 18-6-2008 14:25 Print reply

Posts: 14999
zelfde als een MBX80 koppeling?
Op het aantal platen na dan?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved