Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - honda mtx-sh 50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 939 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery honda mtx-sh 50
Geplaatst door bennietbeun op 20-8-2014 23:53
Hits Deze gallery is 1050 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
honda mtx-sh [Toon slechts deze afbeelding]
honda mtx-sh [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 21-8-2014 0:00 Print reply

Posts: 14881
Dat doe je toch niet?!?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
NS1-Whisperer 21-8-2014 0:38 Print reply

Posts: 2160
Waarom een degelijk blok eruit halen en een am6 erin hangen als ik vragen mag?
 
"Risico is extra leven"
bennietbeun 21-8-2014 1:01 Print reply
Posts: 817
1. om dat het lucht gekoeld is
2. ik zelf am6 beter vind en watergekoeld
3. honda blokken hebben niet genoeg kracht
4. omdat ik nog een am6 86 tp blok heb

redene genoeg ?
en de "degelijk" oude blokken zijn te koop voor een honda lief hebber
 
Aprilia RX 50 2003 21-8-2014 11:05 Print reply

Posts: 6711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
1. om dat het lucht gekoeld is
2. ik zelf am6 beter vind en watergekoeld
3. honda blokken hebben niet genoeg kracht
4. omdat ik nog een am6 86 tp blok heb

redene genoeg ?
en de "degelijk" oude blokken zijn te koop voor een honda lief hebber


Dat Honda degelijker is is gewoon praat van vroeger was alles beter volgens mij ja. Wat de helft van het vermogen heeft zal zo snel ook niet stuk lopen dat is wel waar
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Frysk 21-8-2014 13:50 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


Dat Honda degelijker is is gewoon praat van vroeger was alles beter volgens mij ja. Wat de helft van het vermogen heeft zal zo snel ook niet stuk lopen dat is wel waar


M'n mbx heeft een halve meter speling op het vliegwiel + dat als ik gas geef dat m'n vliegwiel zelfs naar buiten komt.

Ding is gewoon gaar maar kan hem een halve dag stationair laten lopen zonder dat hij uitvalt, start in 1 kickje en is gewoon sterk in vermogen.
Heb hem in Zweden en Nederland al gigantisch afgebeuld, geen centje pijn.

Blokken hebben kwalen maar ze zijn overberekend.. alles is bijna een keer zo dik uitgevoerd als een am6 blok + dat ze heerlijk schakelen en ze alleen stuk lopen door gepruts (slecht afgesteld, valse lucht, verkeerde montage)

Tuurlijk lopen ze stuk als je het te bont maakt, maar dat je tegenwoordig nog steeds meer Honda's dan AM6 brommers ziet zegt wel wat in mijn ogen.



Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 21-8-2014 om 13:52 uur.
 
giggitybyte
Aprilia RX 50 2003 21-8-2014 17:05 Print reply

Posts: 6711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
maar dat je tegenwoordig nog steeds meer Honda's dan AM6 brommers ziet zegt wel wat in mijn ogen.



Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 21-8-2014 om 13:52 uur.


De rest wordt een welles nietes verhaal wat we niet gaan doen. Maar deze zin is verre van waar.
Misschien in Friesland, maar hier worden de Honda's wel heel erg zeldzaam. En wat er nog rijdt heeft al meerdere revisies, krukassen etc etc gehad.

 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
JB1 21-8-2014 17:14 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
1. om dat het lucht gekoeld is
2. ik zelf am6 beter vind en watergekoeld
3. honda blokken hebben niet genoeg kracht
4. omdat ik nog een am6 86 tp blok heb

redene genoeg ?
en de "degelijk" oude blokken zijn te koop voor een honda lief hebber


Niet genoeg kracht?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Aprilia RX 50 2003 21-8-2014 17:51 Print reply

Posts: 6711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Niet genoeg kracht?


Opgevoerd wil het nog wel redelijk, maar standaard zijn ze als dikke stront door een trechter met filter ja.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
mbxrijder 21-8-2014 18:14 Print reply

Posts: 109
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


Opgevoerd wil het nog wel redelijk, maar standaard zijn ze als dikke stront door een trechter met filter ja.


Al gehoord van een mbx50 uit portugal....standaard gt4cilinder met 16mm doet volgens de spec. 95km p/u

Maar er gaat op youtube een filmpje met iemand die het tegenovergestelde heeft gedaan dus een iets met am6blokbrommerding waar dus een honda80blok in is gegaan met 125cc gemonteerd.
Das ook wel leuk opzich.

Dit bericht is gewijzigd door mbxrijder op 21-8-2014 om 18:19 uur.
 
Aprilia RX 50 2003 21-8-2014 18:34 Print reply

Posts: 6711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbxrijder
[...]


Al gehoord van een mbx50 uit portugal....standaard gt4cilinder met 16mm doet volgens de spec. 95km p/u

Maar er gaat op youtube een filmpje met iemand die het tegenovergestelde heeft gedaan dus een iets met am6blokbrommerding waar dus een honda80blok in is gegaan met 125cc gemonteerd.
Das ook wel leuk opzich.

Dit bericht is gewijzigd door mbxrijder op 21-8-2014 om 18:19 uur.


Dan heb je het al over een motor motorblok. Dan kun je natuurlijk ook een Rotax 125 blok gaan hangen. Die gebruikte Aprilia en een aantal andere lichte motorfiets fabrikanten in brommerframes voor de 125cc. Dus evenveel argument als een 80cc hondablok pakken.
Dan is dat 80 blok weer nergens te bekennen.

Mijn standaard Aprilia RX liep ook 90 a 95 std. Ik dacht dat er een 14mm op zat toen, bleek achteraf zelfs een 9mm.

Als je de duurste modellen van HM standaard koopt krijg je een rappe 50cc alu, rappe uitlaat en een 19mm carb. Dat loopt al helemaal als de brandweer. Wel Honda natuurlijk, maar met AM6 blok. Heeft iedereen z'n zin
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
joostvk 21-8-2014 18:38 Print reply
Posts: 242
maar het is wel jammer dat die mooie originele mtx voor dit doel word gebruikt,

beter had je een afgeragt ding gekocht en die deze behandeling gegeven
 
Aprilia RX 50 2003 21-8-2014 18:39 Print reply

Posts: 6711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joostvk
maar het is wel jammer dat die mooie originele mtx voor dit doel word gebruikt,

beter had je een afgeragt ding gekocht en die deze behandeling gegeven


Daar kan ik je niet anders dan gelijk in geven.

Of gelijk een modernere brommer gekocht. Een RX/MX of een HM ofzo.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
JB1 21-8-2014 18:47 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


Dan heb je het al over een motor motorblok. Dan kun je natuurlijk ook een Rotax 125 blok gaan hangen. Die gebruikte Aprilia en een aantal andere lichte motorfiets fabrikanten in brommerframes voor de 125cc. Dus evenveel argument als een 80cc hondablok pakken.
Dan is dat 80 blok weer nergens te bekennen.

Mijn standaard Aprilia RX liep ook 90 a 95 std. Ik dacht dat er een 14mm op zat toen, bleek achteraf zelfs een 9mm.

Als je de duurste modellen van HM standaard koopt krijg je een rappe 50cc alu, rappe uitlaat en een 19mm carb. Dat loopt al helemaal als de brandweer. Wel Honda natuurlijk, maar met AM6 blok. Heeft iedereen z'n zin


MT80 was vroegah gewoon een brommer in moffenland hoor
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
YAMAHA-Power 21-8-2014 20:23 Print reply

Posts: 818
Snap jouw logica niet echt. Je zet hem eerst in de grondverf en daarna pas je het frame aan. beetje raar
 
JB1 21-8-2014 20:26 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YAMAHA-Power
Snap jouw logica niet echt. Je zet hem eerst in de grondverf en daarna pas je het frame aan. beetje raar


Dat komt omdat hij geen logica kent
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 21-8-2014 21:37 Print reply

Posts: 29286
Zo mooi was die ook niet om te beginnen, dus niet zonde.

Leuk die sm velgen!

AM blokje is dan weer minder maargoed. :P

Aangepast 80cc nsr/mbx was leuker geweest.
Maargoed die moet je inderdaad zelf snel maken, am6 is het gewoon te koop.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved