Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - 107cc PitBike

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 625 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery 107cc PitBike
Geplaatst door bartbrouwer op 16-12-2012 17:19
Hits Deze gallery is 2248 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Zelfbouw Overig (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Unne gruuuune / 2012
Opgegeven max. vermogen 1 pk / 1 kW
Opgegeven max. snelheid 50 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
cilinder [Toon slechts deze afbeelding]
zuiger [Toon slechts deze afbeelding]
tha crankshaft [Toon slechts deze afbeelding]
skôn [Toon slechts deze afbeelding]
en weer in mekaar [Toon slechts deze afbeelding]
Pampaaaaaamm [Toon slechts deze afbeelding]
bietje passe en meten [Toon slechts deze afbeelding]
ja jong, al bekant klaar [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kpotmake 16-12-2012 17:25 Print reply

Posts: 3065
het enige wat een beetje leuk is aan zo'n pitbikeje is het blokje, en dat ga je vervangen voor een puch blok?
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
bartbrouwer 16-12-2012 17:26 Print reply
Posts: 529
haha nou het zit zo, da 4t blokje loopt niet, carburateur is al weg enzo dus een bult ellende.

(ik heb 0,0 verstand van 4takt blokken)

misschien komt er wel iets van een mt blokkie ofzo onder te hangen, we zien wel


Dit bericht is gewijzigd door bartbrouwer op 16-12-2012 om 17:27 uur.
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
kpotmake 16-12-2012 18:50 Print reply

Posts: 3065
breng maar langs dat blokje, ken die dingen ondertussen goed genoeg haha
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
bartbrouwer 16-12-2012 18:51 Print reply
Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
breng maar langs dat blokje, ken die dingen ondertussen goed genoeg haha


ik heb er dus geen carb bij maar kun je zoiets voor n paar tientjes lopend krijgen? zodat ie langer meegaat dan een half uur? ^^
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
HFH 16-12-2012 23:13 Print reply

Posts: 157
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
[...]


ik heb er dus geen carb bij maar kun je zoiets voor n paar tientjes lopend krijgen? zodat ie langer meegaat dan een half uur? ^^



een nieuwe pitbike gaat nog geen half uur mee

lees: koop voor die tientjes een mt
 
m-serie_ownd..
kpotmake 16-12-2012 23:46 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HFH
[...]



een nieuwe pitbike gaat nog geen half uur mee

lees: koop voor die tientjes een mt

alsof een gare mt van een paar tientjes beter is als een goed gereviseerde pitbike

goed opgebouwd pitbikeje wat ik hier heb staan gaat al 5 keer langer mee als de mt van maat van me (en die is volledig standaard!!)

ik zeg niet dat een mt slecht is (eerder het tegendeel) maar wat mensen ooit roepen over pitbikes, is nog niet de helft van waar

"ja, maar een maat van me had een pitbike en die brak in tweeën / liep vast / ontplofte bij de eerste rit" wordt nu waarschijnlijk het weerwoord, am I right?
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Tiess 17-12-2012 7:24 Print reply

Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

alsof een gare mt van een paar tientjes beter is als een goed gereviseerde pitbike

goed opgebouwd pitbikeje wat ik hier heb staan gaat al 5 keer langer mee als de mt van maat van me (en die is volledig standaard!!)

ik zeg niet dat een mt slecht is (eerder het tegendeel) maar wat mensen ooit roepen over pitbikes, is nog niet de helft van waar

"ja, maar een maat van me had een pitbike en die brak in tweeën / liep vast / ontplofte bij de eerste rit" wordt nu waarschijnlijk het weerwoord, am I right?


Jazekers, zo ist mar net.

Dit bericht is gewijzigd door Tiess op 17-12-2012 om 7:25 uur.
 
Vollegas !
bennietbeun 17-12-2012 8:17 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

alsof een gare mt van een paar tientjes beter is als een goed gereviseerde pitbike

goed opgebouwd pitbikeje wat ik hier heb staan gaat al 5 keer langer mee als de mt van maat van me (en die is volledig standaard!!)

ik zeg niet dat een mt slecht is (eerder het tegendeel) maar wat mensen ooit roepen over pitbikes, is nog niet de helft van waar

"ja, maar een maat van me had een pitbike en die brak in tweeën / liep vast / ontplofte bij de eerste rit" wordt nu waarschijnlijk het weerwoord, am I right?


kpotmake
nee het klopt die blokken zijn lang zo slecht nog niet stels ze geod af en ze gaan lager meer den een brommer blok

ik heb er zelf wel eveaaring mee had een quad met zo'n blok er onder
ik heb aleen 1 keer een snelle cdi er op gezet van 50 euro ofzo en ik heb er toch bijna elke dag mee gereeden en dat 4/5 jaar lang nooit eens nieuwe lager er in of zo

 
HFH 17-12-2012 17:11 Print reply

Posts: 157
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

alsof een gare mt van een paar tientjes beter is als een goed gereviseerde pitbike

goed opgebouwd pitbikeje wat ik hier heb staan gaat al 5 keer langer mee als de mt van maat van me (en die is volledig standaard!!)

ik zeg niet dat een mt slecht is (eerder het tegendeel) maar wat mensen ooit roepen over pitbikes, is nog niet de helft van waar

"ja, maar een maat van me had een pitbike en die brak in tweeën / liep vast / ontplofte bij de eerste rit" wordt nu waarschijnlijk het weerwoord, am I right?


---------------------------------------------------------------------
gare mt is zeker niet beter dan een geriviseerde pitbike (is ook geen eerlijke strijt)
maar als je een mt echt goed voor elkaar heb en onderhoud.
zul je langer rond crossen dan de gemidelde standaart pitbike.

ik moet idd toe geven dat die chineese blokjes zeker niet slechzijn.
maar de kwalitijd is wel minder dan dat van honda zelf.




 
m-serie_ownd..
bartbrouwer 17-12-2012 18:29 Print reply
Posts: 529
chineese blokjes komen uit China, Honda komt uit Japan
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
bartbrouwer 11-1-2013 21:47 Print reply
Posts: 529
ik heb vandaag men honda crf50 frame en blok gekregen, nu nog de kappenset en het zadeltje, blokje moet nog inlopen en ik heb dr een 28mm carburateur bij gedaan, het hele spulletje moet nog afgesteld worden
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved