Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - YZF1000R Thunderace

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 623 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery YZF1000R Thunderace
Geplaatst door mtx_owned op 12-4-2012 20:35
Hits Deze gallery is 1552 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Yamaha YZF1000R (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/wit/zwart / 1997
Opgegeven max. vermogen 147 pk / 108 kW
Opgegeven max. snelheid 280 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Mijn nieuwe motor [Toon slechts deze afbeelding]
'' [Toon slechts deze afbeelding]
'' [Toon slechts deze afbeelding]
'' [Toon slechts deze afbeelding]
klokkenspel [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

RikDT50MX - Nieuws Poster 12-4-2012 20:51 Print reply

Posts: 1558
stuk mooier dan de r1, hot.
 
I Can Play With Madness
BenjaminDG 12-4-2012 20:56 Print reply

Posts: 4605
Was deze al met carburateurs of injectie?

Wel mooie motor, toch vindt ik de fzr1000 nog net iets mooier

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 12-4-2012 om 21:00 uur.
 
Vlaanderen vrij!
mtx_owned 13-4-2012 19:49 Print reply

Posts: 2183
uiteraard carburateurs
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
JB1 13-4-2012 19:50 Print reply

Posts: 14881
Zal wel een beste beer zijn om mee te rijden.

Hot
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
mtx_owned 13-4-2012 19:53 Print reply

Posts: 2183
ja het is echt wel wennen. Ik ga ook eerst even rustig deze machine leren kennen. Ik ben nu van 72pk naar 147pk gegaan

gisteren met uitkomen van de bocht gleed ie me achter al weg omdat ik te vroeg gas gaf, wegdek was ook nat. Gelukkig had ik m nog onder controle en bleef het bij een iets hogere bloeddruk en kramp in mn benen..
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
BenjaminDG 13-4-2012 19:54 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
uiteraard carburateurs


Snel vlakschuif carbs onder rammen dus


 
Vlaanderen vrij!
mtx_owned 13-4-2012 20:10 Print reply

Posts: 2183
ik ga er denk ik vrij weinig aan modificeren, vind m nu al meer dan snel genoeg. Hooguit wat cosmetische verbeteringen, toerenteller effe fiksen, tank wat bijwerken onder bij de naad, schakelpookrubber vervangen en topkuipframepje opnieuw spuiten.

Maar denk pas van de winter, voorlopig eerst even lekker genieten van mn nieuwe machine
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Royal Club 20-4-2012 0:30 Print reply

Posts: 60390
Uiterlijk is gedateerd.. maar wel fucking gaaf

ding zal alleen wel een bitch zijn om een bocht om te krijgen met die wielbasis of lijkt dat zo?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BenjaminDG 20-4-2012 9:49 Print reply

Posts: 4605
Mijn gsxr heeft dezelfde wielbasis en die krijg ik toch ook goed in de bochten.

Echt kleine bochten (zoals chicanes op circuits) is wel wat lastiger.
 
Vlaanderen vrij!
mtx_owned 22-4-2012 16:19 Print reply

Posts: 2183
heb er nog niet echt zoveel mee gereden dat ik dat echt kan zeggen.

Momenteel ligt de motor half uit elkaar voor een goede onderhoudsbeurt en reparatie van de EXUP die vastgerot zat.

Heb dat nu zover weer klaar en dan ga ik hem weer opbouwen en lekker rijden van de zomer. Als het seizoen afgelopen is trek ik het blok eronder uit om de klepspeling te meten en evt aan te passen
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
BenjaminDG 22-4-2012 17:41 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
heb er nog niet echt zoveel mee gereden dat ik dat echt kan zeggen.

Momenteel ligt de motor half uit elkaar voor een goede onderhoudsbeurt en reparatie van de EXUP die vastgerot zat.

Heb dat nu zover weer klaar en dan ga ik hem weer opbouwen en lekker rijden van de zomer. Als het seizoen afgelopen is trek ik het blok eronder uit om de klepspeling te meten en evt aan te passen


ik zou, nu dat je er toch makkelijk aan, kan de klepspeling opmeten.

Waarschijnlijk zit alles nog binnen de tolerantie maar je weet maar nooit.

Op mijn gsxr zat ook 1 klep met 0 speling, klep heb ik met veel slijpen nog dicht kunnen krijgen want die was al aardig misvormd.

Dus ik zou het zeker controleren voor je je kleppen verbandt.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 22-4-2012 om 17:41 uur.
 
Vlaanderen vrij!
mtx_owned 22-4-2012 21:57 Print reply

Posts: 2183
ik ben er niet zo bang voor.

Met deze motor is toch nooit geragd, en dat gemakkelijk bijkunnen dat is helaas niet het geval. Dit is echt een kut motor om aan te sleutelen.
als je erbij wilt, moet je eerst het water aflaten, radiateur eruit slopen, bobines en alle electra losschroeven, dan een kunststof plaat verwijderen om uberhaupt iets te kunnen.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved