Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Chevrolet K30

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 837 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Chevrolet K30
Geplaatst door Jozeff op 20-11-2011 11:04
Hits Deze gallery is 4928 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Chevrolet K30 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Groen / 1984
Opgegeven max. vermogen 150 pk / 110 kW
Opgegeven max. snelheid 130 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
K30 [Toon slechts deze afbeelding]
K30 [Toon slechts deze afbeelding]
- [Toon slechts deze afbeelding]
- [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

mx-jacob 20-11-2011 11:05 Print reply

Posts: 2938
echt mooi!!!! hele grote hot!
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
wespa 20-11-2011 11:51 Print reply

Posts: 518
HOT!!! Altijd leuk zulke auto's.
 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!
Leen 20-11-2011 12:22 Print reply

Posts: 26876
ah, t werd tijd!
hoe bevalt ie?
 
Maup 20-11-2011 14:35 Print reply

Posts: 4353
Oeh een k30!
Dat zijn beste auto's. Hot natuurlijk!
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Arjanus 20-11-2011 15:05 Print reply

Posts: 9071
ja netjes, nog wilde plannen ermee ?
 
lieber nurburgring als ehering
grasmaaier89 20-11-2011 15:11 Print reply

Posts: 14412
Ga je er ook een compleet buizensysteem omheen bouwen?
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Sypie_Honda 20-11-2011 16:23 Print reply

Posts: 13830
vet apparaat!

ik zie bij de specs dat het een 8 cilinder diesel is?
ligt er dan zon chevrolet V8 6.2 diesel in?
en wat voor V-bak zit daar achter?

en wat is je kruis snelheid op de snelweg? en kun je dan ook nog normaal met elkaar communiceren?

hehe lekker veel vragen op zondag middag :P

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Aquamaniac 20-11-2011 17:19 Print reply

Posts: 882
gaaf ding zeg

is dit een originele legerbak (2 dynamo's , ronde stekker met groen opschroefafdekkapje midden onder het dashboard voor aansluiten radio apparatuur e.d., en erg veel waarschuwingsstickers us legerstijl)

oo als het geen originele is blijft het wel een gaaf ding
 
er gaat niks boven luchtkoeling
Jozeff - Forum en Sales Moderator 20-11-2011 17:27 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
ah, t werd tijd!
hoe bevalt ie?


beter dan gedacht


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
ja netjes, nog wilde plannen ermee ?


nee niet echt, ik vind hem eigenlijk wel goed zo.
Elektrisch in orde maken want dat is nu een beetje een bende.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
vet apparaat!

ik zie bij de specs dat het een 8 cilinder diesel is?
ligt er dan zon chevrolet V8 6.2 diesel in?
en wat voor V-bak zit daar achter?

en wat is je kruis snelheid op de snelweg? en kun je dan ook nog normaal met elkaar communiceren?

hehe lekker veel vragen op zondag middag :P



6,2 liter klopt, staat ook bij de specs.
V-bak heb ik geen idee van, wat kan er allemaal achter zitten?
Op de snelweg rijd ik 90-100 en dan kun je nog met elkaar praten.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aquamaniac
gaaf ding zeg

is dit een originele legerbak (2 dynamo's , ronde stekker met groen opschroefafdekkapje midden onder het dashboard voor aansluiten radio apparatuur e.d., en erg veel waarschuwingsstickers us legerstijl)

oo als het geen originele is blijft het wel een gaaf ding


Dit connectors en stickers zitten er nog op, ook de 2 dynamo's.
Van die dynamo's wil ik trouwens graag het schema nog hebben want ik snap niet hoe het moet werken.
1 van de 2 controlelampjes doet het niet en ik ben niet zeker of hij bij laadt. Volgens mij is 1 dynamo 24 volt en de andere 12 volt.
Er wordt sowieso iets geladen, anders waren de accu's al lang leeg geweest.

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Kerry King 20-11-2011 20:05 Print reply

Posts: 5037
vet
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
maxisport 20-11-2011 20:38 Print reply

Posts: 4206
hijs vet, en camo

en apocalypse proof

ik merk met mijn auto ook dat ik steeds meer voorrang krijg, zul jij ook wel krijgen
 
Leen 20-11-2011 21:22 Print reply

Posts: 26876
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


beter dan gedacht


[...]


nee niet echt, ik vind hem eigenlijk wel goed zo.
Elektrisch in orde maken want dat is nu een beetje een bende.


[...]


6,2 liter klopt, staat ook bij de specs.
V-bak heb ik geen idee van, wat kan er allemaal achter zitten?
Op de snelweg rijd ik 90-100 en dan kun je nog met elkaar praten.


[...]


Dit connectors en stickers zitten er nog op, ook de 2 dynamo's.
Van die dynamo's wil ik trouwens graag het schema nog hebben want ik snap niet hoe het moet werken.
1 van de 2 controlelampjes doet het niet en ik ben niet zeker of hij bij laadt. Volgens mij is 1 dynamo 24 volt en de andere 12 volt.
Er wordt sowieso iets geladen, anders waren de accu's al lang leeg geweest.




Gewoon 1 dynamo per accu heel dom systeem om 24v te krijgen iig.
Bak is een th700 meen ik, tussenbak een np205 of np203
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 20-11-2011 23:04 Print reply

Posts: 10835
ik heb gemeten en 1 dynamo geeft 24V terwijl de andere 12V geeft.
Alleen de startmotor en gloeien is 24V zover ik nu weet.
Al de rest (lampen enz.) is 12V.

Ik ga ook wat aan de uitlaat doen trouwens, het V8 geluid is wel mooi maar mag wel iets minder.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Derbi-Olaf 20-11-2011 23:08 Print reply

Posts: 14999
van een mooie turbo wordt 'ie ook stiller
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Gerard1793 20-11-2011 23:11 Print reply

Posts: 4006
Ruige bak
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
jr customs 20-11-2011 23:19 Print reply

Posts: 1057
Bruut!
 
Leen 21-11-2011 5:11 Print reply

Posts: 26876
je k30 heeft trouwens 165pk en 330 ft/lbs koppel.
mits het nog de originele motor is waarmee het leger hem ontvangen heeft toendertijd
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-11-2011 21:23 Print reply

Posts: 10835
waar heb je die info vandaan? want ik heb gezocht maar kan niet echt iets vinden.
Verschillen de blokken met de civiele uitvoering dan? Ik zou niet weten of het originele blok er nog in ligt.

Volgens de RDW heeft hij 150pk.
Ik vind 445Nm wel best veel trouwens, daarom ging een tractor aantrekken van het weekend zo makkelijk
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Leen 21-11-2011 22:33 Print reply

Posts: 26876
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
waar heb je die info vandaan? want ik heb gezocht maar kan niet echt iets vinden.
Verschillen de blokken met de civiele uitvoering dan? Ik zou niet weten of het originele blok er nog in ligt.

Volgens de RDW heeft hij 150pk.
Ik vind 445Nm wel best veel trouwens, daarom ging een tractor aantrekken van het weekend zo makkelijk



Forgottendiesel.com

330 ft/lbs is niks, mn dodge heeft er 440
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-11-2011 22:45 Print reply

Posts: 10835
Altijd baas boven baas

is de jouwe eigenlijk ook een V motor?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
maxisport 21-11-2011 22:48 Print reply

Posts: 4206
straight 6 natuurlijk
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 21-11-2011 22:57 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
straight 6 natuurlijk



come back when your cilinders are in line
 
Leen 21-11-2011 23:48 Print reply

Posts: 26876
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
straight 6 natuurlijk



Natuurlijk.
 
Paultje Pils 22-11-2011 11:18 Print reply

Posts: 2110
Ding ook nog helemaal hard?
 
If you can't dodge it, ram it.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 22-11-2011 17:11 Print reply

Posts: 10835
Nee, dat zijn oude auto's haast nooit en bij zo'n model is dat ook niet erg vind ik.

En al was het nu wel zo, dan zou het in een (paar) jaar anders zijn met mijn gebruik, want aan cosmetisch onderhoud doe ik niks.

Een auto is bij mij om te gebruiken, niet om mooi te zijn.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved