Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Kreidler RS

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 753 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Kreidler RS
Geplaatst door Digital Toilet op 26-7-2011 18:49
Hits Deze gallery is 5802 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Kreidler RS (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Groen / 1980
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 70 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Kreidler RS [Toon slechts deze afbeelding]
Kreidler RS [Toon slechts deze afbeelding]
Kreidler RS [Toon slechts deze afbeelding]
Nu [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

4takker 26-7-2011 18:51 Print reply

Posts: 2395
lekt je blok zo hard dat je er al kranten onder moet leggen.

nette rs lijkt het
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Digital Toilet 26-7-2011 18:52 Print reply

Posts: 68
Nee was gewoon voor de zekerheid (nieuwe tegels)
 
Maup 26-7-2011 19:08 Print reply

Posts: 4353
Mooi ding. hot!
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Digital Toilet 26-7-2011 19:21 Print reply

Posts: 68
Alleen de remblokjes voor zijn versleten en ik kan geen nieuwe vinden..
Er zijn er veel die er op lijken maar toch niet helemaal het zelfde zijn..
 
kreidlergek 26-7-2011 19:34 Print reply

Posts: 335
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Digital Toilet
Alleen de remblokjes voor zijn versleten en ik kan geen nieuwe vinden..
Er zijn er veel die er op lijken maar toch niet helemaal het zelfde zijn..


staat je remsysteem wel op druk?
 
nothing sounds like a V8
Digital Toilet 26-7-2011 20:16 Print reply

Posts: 68
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidlergek
[...]


staat je remsysteem wel op druk?


Denk het niet wel ontlucht of is dat het zelfde?
 
kreidlergek 26-7-2011 20:37 Print reply

Posts: 335
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Digital Toilet
[...]


Denk het niet wel ontlucht of is dat het zelfde?


ja is geloof ik wel het zelfde heb er niet echt veel verstand van. ook is de slang van de rem vaak eenkwaal al is het een oude rubberslang kan die oplossen.
 
nothing sounds like a V8
Digital Toilet 26-7-2011 21:48 Print reply

Posts: 68
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidlergek
[...]


ja is geloof ik wel het zelfde heb er niet echt veel verstand van. ook is de slang van de rem vaak eenkwaal al is het een oude rubberslang kan die oplossen.


Oke bedank ik zal het proberen
 
YAMAHA-Power 26-7-2011 21:49 Print reply

Posts: 818
Nette brommer Hot
 
Johann 26-7-2011 22:08 Print reply

Posts: 1273
Mooie bromfiets, hot natuurlijk
 
zx7r 26-7-2011 22:39 Print reply

Posts: 3868
Brommer of motorkenteken?
 
Digital Toilet 27-7-2011 0:03 Print reply

Posts: 68
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r
Brommer of motorkenteken?


Brommer, ik ben pas 15.. :(
 
zx7r 27-7-2011 11:14 Print reply

Posts: 3868
Leuk SBtje er onder zetten icm Homoet. Dat loopt als een jekko.
Verder een hotje uiteraard.
 
Digital Toilet 27-7-2011 13:26 Print reply

Posts: 68
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r
Leuk SBtje er onder zetten icm Homoet. Dat loopt als een jekko.
Verder een hotje uiteraard.


Ben ik ook van plan
 
Digital Toilet 27-7-2011 20:30 Print reply

Posts: 68
Ik weet alleen niet welke ik moet pakken..
Die met glaswol of de mechanische gedempte?
De 4p of de 6p?
En ik vind geen lossen bocht want met bocht kosten ze meteen het dubbelen..
 
Digital Toilet 27-7-2011 20:40 Print reply

Posts: 68
En ik denk dat ik er een andere buddyseat op ga zetten..
Wat is jullie menig hier over en welk type vinden jullie het mooist?
 
kreidlergek 27-7-2011 20:44 Print reply

Posts: 335
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Digital Toilet
En ik denk dat ik er een andere buddyseat op ga zetten..
Wat is jullie menig hier over en welk type vinden jullie het mooist?


ik persoonlijk vindt de denfeld nurenberg mooi. maar je moet doen wat je zelf mooi vindt. en als uitlaat zou ik een 4p glaswol gedempt nemen.

edit: zo'n buddy bedoel ik: http://www.kreidler.....php?f=5&t=35470

Dit bericht is gewijzigd door kreidlergek op 27-7-2011 om 20:47 uur.
 
nothing sounds like a V8
Maup 27-7-2011 20:44 Print reply

Posts: 4353
Zo'n buddyseat is tof vind ik:
http://www.tvomotoren.nl/motoren/162.jpg

Verder over die homoet, was het niet zo dat de 4p voor de cilinder met 4 poorten is en de 6p voor cilinders met 6 poorten ofzo?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
kreidlergek 27-7-2011 20:46 Print reply

Posts: 335
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
Zo'n buddyseat is tof vind ik:
http://www.tvomotoren.nl/motoren/162.jpg

Verder over die homoet, was het niet zo dat de 4p voor de cilinder met 4 poorten is en de 6p voor cilinders met 6 poorten ofzo?


ja idd maup dat van die uitlaat klopt.
 
nothing sounds like a V8
Digital Toilet 27-7-2011 20:47 Print reply

Posts: 68
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
Zo'n buddyseat is tof vind ik:
http://www.tvomotoren.nl/motoren/162.jpg

Verder over die homoet, was het niet zo dat de 4p voor de cilinder met 4 poorten is en de 6p voor cilinders met 6 poorten ofzo?


Ja dat vind ik zelf indd ook de mooiste!
Volgens deze niet: http://www.brommerforum.nl/showtopic/45092
 
Maup 27-7-2011 20:48 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Digital Toilet
[...]


Ja dat vind ik zelf indd ook de mooiste!
Volgens deze niet: http://www.brommerforum.nl/showtopic/45092

Hmm, ik heb ff voor je gezocht. Maar de 6p is dus voor de extremere cilinders en heeft een hogere powerband dan de 4p
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Digital Toilet 27-7-2011 20:48 Print reply

Posts: 68
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidlergek
[...]


ja idd maup dat van die uitlaat klopt.


Hoeveel heeft de standaard cilinder er dan?
 
Digital Toilet 27-7-2011 20:50 Print reply

Posts: 68
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]

Hmm, ik heb ff voor je gezocht. Maar de 6p is dus voor de extremere cilinders en heeft een hogere powerband dan de 4p


Ja er staat bij een paar webshops indd van dat de 6p voor 9-12 pk is en een 4p voor 6-9 pk..
 
kreidlergek 27-7-2011 20:50 Print reply

Posts: 335
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Digital Toilet
[...]


Hoeveel heeft de standaard cilinder er dan?


een originele cilinder heeft 1 inlaatpoort 2 spoelpoorten en 1 uitlaatpoort.
 
nothing sounds like a V8
Maup 27-7-2011 20:51 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Digital Toilet
[...]


Ja er staat bij een paar webshops indd van dat de 6p voor 9-12 pk is en een 4p voor 6-9 pk..

Ja, maar dat ligt voornamelijk aan je cilinder. 6p gaat niet lekker lopen op je standaard cilinder gok ik.

edit: ik weet trouwens wel dat een aantal gasten hun homoet al snel weer van hun brommer hadden afgehaald. Maakt een takkeherrie zo'n ding.

Dit bericht is gewijzigd door Maup op 27-7-2011 om 20:51 uur.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved