Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - honda ns1

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 704 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery honda ns1
Geplaatst door zoef_de_haas op 7-12-2010 22:28
Hits Deze gallery is 10284 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda NS-1 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Is nog verrot maar wordt aan gewerkt / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
honda ns1 [Toon slechts deze afbeelding]
zo staat ie er nu bij [Toon slechts deze afbeelding]
zo staat ie er nu bij [Toon slechts deze afbeelding]
zo staat ie er nu bij [Toon slechts deze afbeelding]
zo staat ie er nu bij [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >

Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 7-12-2010 22:31 Print reply

Posts: 29286
mooie ns1


 
XDr4g0nX 7-12-2010 22:33 Print reply

Posts: 3526
Say wut.

Das een Tomos, geen Honda.
 
Signature: [==||========] 20% complete
zoef_de_haas 7-12-2010 22:33 Print reply

Posts: 332
volgens mij gaat er idd iets niet goed hahaha

 
fulltime daddy || sommige mensen zijn te zielig voor woorden!
zoef_de_haas 7-12-2010 22:43 Print reply

Posts: 332

beter?
 
fulltime daddy || sommige mensen zijn te zielig voor woorden!
zoef_de_haas 7-12-2010 22:46 Print reply

Posts: 332
veeel beter


lekker strippen:P


heerlijk verrot allemaal...

 
fulltime daddy || sommige mensen zijn te zielig voor woorden!
Tobias Verhoef 7-12-2010 22:48 Print reply

Posts: 1832
Motor of brommer kenteken?
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Frysk 7-12-2010 22:51 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Motor of brommer kenteken?


binnenkort brommer kenteken
 
giggitybyte
zoef_de_haas 7-12-2010 22:51 Print reply

Posts: 332

 
fulltime daddy || sommige mensen zijn te zielig voor woorden!
zoef_de_haas 7-12-2010 22:52 Print reply

Posts: 332
haha, je hebt me gevonden:P. indd binnenkort brommerkenteken.
 
fulltime daddy || sommige mensen zijn te zielig voor woorden!
Frysk 7-12-2010 22:56 Print reply

Posts: 34928
ja als ik NS1 zie staan dan kan ik m'n rechterhand niet meer in bedwang houden *niet doordenken* en klik er direkt op
 
giggitybyte
zoef_de_haas 7-12-2010 23:11 Print reply

Posts: 332
heeeel verrot blok gaat helemaal uit elkaar en gaat gereviseerd worden en opnieuw gecoat.




 
fulltime daddy || sommige mensen zijn te zielig voor woorden!
kenny77 7-12-2010 23:13 Print reply

Posts: 29286
ns1 is tof.

misschien een idee om dan gelijk een drijfstang met pen 12 erin te mikken?
stuk goedkoper in zuigers.
 
Frysk 7-12-2010 23:14 Print reply

Posts: 34928
lagers kun je bij Josdijkman.nl krijgen
moet je hem ff een mailtje sturen aangezien er hele aparte lagers in zitten kwa buitenschaal.

zuigers worden moeilijk maar zijn wel te krijgen als je goed zoekt.

 
giggitybyte
zoef_de_haas 7-12-2010 23:28 Print reply

Posts: 332
zo moet hij gaan worden kwa uiterlijk. niet veel poespas gewoon simpel mooi



@kenny77:

ja is idd wel een goed idee, aangezien er voor ns1 vrij weinig nieuw te krijgen is heb k gehoord.. (correct me if I'm wrong)

@Frysk

ik zal binnekort wel ff rondkijken als k ga shoppen
 
fulltime daddy || sommige mensen zijn te zielig voor woorden!
Joel_koningslust 7-12-2010 23:29 Print reply

Posts: 14514
nice

ik hou wel van een leuke ns1

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
mtx-motard 7-12-2010 23:29 Print reply

Posts: 14947
echt zo'n opgereden ns1
maar wel compleet en origineel.

meestal zie je dat niet bij een doorsnee MT
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Saknet 7-12-2010 23:36 Print reply

Posts: 10355
je kan ook gewoon naar n lagerspeciaalzaak gaan die elke lager maat binnen 1 dag kunnen leveren zoals bvb detechnoshop.nl
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mtx-motard 8-12-2010 0:02 Print reply

Posts: 14947
ja en dan pen 12 zuigers monteren, met een verlooplager naar pen 13 krukas. tataaa
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
grasmaaier89 8-12-2010 8:10 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ja als ik NS1 zie staan dan kan ik m'n rechterhand niet meer in bedwang houden *niet doordenken* en klik er direkt op



Ik zet m op een trekke iig


 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Frysk 8-12-2010 9:19 Print reply

Posts: 34928
psst :

NSR250 spul kopen, achterbrug is al pas, voorvork moet ff balhoofdpen gemaakt worden dan past die ook







Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 8-12-2010 om 9:19 uur.
 
giggitybyte
JB1 8-12-2010 10:29 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
echt zo'n opgereden ns1
maar wel compleet en origineel.

meestal zie je dat niet bij een doorsnee MT


Komt denk ik ook omdat de MT's nogal verkocht werden onder jongeren in de leeftijd 16-18 en de NS1'tjes een flink stukkie duurder waren

Desalniettemin, Ik wacht resultaat af, veel verneuken kan je niet bij een NS1.

Hot
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 8-12-2010 11:40 Print reply

Posts: 29286
die ns1 blokjes kunnen ook nog wel leuk lopen.
dit was mijn nsr met een ns1 cilinder

http://s754.photobuc...;current=nsr50-2.flv

liep daar verre van perfect (snel was die ook nog niet echt) , zou hoe die daar loopt ook nog prima voor straat gebruik kunnen zijn.
 
Joel_koningslust 8-12-2010 12:38 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
psst :

NSR250 spul kopen, achterbrug is al pas, voorvork moet ff balhoofdpen gemaakt worden dan past die ook

afbeelding
afbeelding
afbeelding



Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 8-12-2010 om 9:19 uur.


dit blijft sexy.... en gezien ik het spul nog in mn handen heb gehad ooit is het ook mega veel waard natuurlijk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
StefanB 8-12-2010 12:51 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
je kan ook gewoon naar n lagerspeciaalzaak gaan die elke lager maat binnen 1 dag kunnen leveren zoals bvb detechnoshop.nl

Ja moeten ze het wel kunnen leveren, ik heb destijds voor mijn ns1 ook nogal zitten zoeken naar lagers. Heb toen maar ori honda gekocht, ze zijn uiteraard niet zo goedkoop als een 6204, maar geloof dat ze nog wel onder de 20 euro per stuk waren.

Het honda part nr van de lagers is 91004-GJ1-003 even zoeken op google: [url]http://www.leertouwer.com/default.asp?id=21&artnr=91004-GJ1-003&returnURL=id=59||page=1||usescope=0||ps=100||pg=||search_id=1||txtrows=250||search_word=91004-GJ1-003||zoeken=Alle+merken+doorzoeken[/url]

Leertouwer heeft ze voor 17,94/st



en dan wil je dit zuigertje erbij:

is een cr125 zuiger voor model 85-86, Zuigerhemd moest geloof ik een mm of 5 ingekort worden, verder kwam het perfect uit kwa deckheight etc.
Kost circa 40 euro -/+ Heb het boren en honen destijds bij dick de jager in winkel laten doen, dat was ook niet eens gek duur.

Heb mijn ns1 helaas nooit afgemaakt (nog steeds wel beetje spijt van :P) mijn cilinder had ik nog niet getuned, maar het reed al echt super fijn met alleen grotere zuiger erin. Bergen koppel, maar klonk nogsteeds standaard
 
E24 M30b35@GT3576
zoef_de_haas 8-12-2010 19:24 Print reply

Posts: 332
ik wil het blokje wel verbeteren maar echt tunen hoeft voor mij niet
 
fulltime daddy || sommige mensen zijn te zielig voor woorden!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved