Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MT 1985

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 664 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MT 1985
Geplaatst door Mark300 op 25-10-2010 11:23
Hits Deze gallery is 8205 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MT (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Metallic blauw / 1985
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 70 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Nagenoeg klaar [Toon slechts deze afbeelding]
1. [Toon slechts deze afbeelding]
2. [Toon slechts deze afbeelding]
3. [Toon slechts deze afbeelding]
Nieuwe foto's [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Gerard1793 25-10-2010 14:59 Print reply

Posts: 4006
Jammer van de MBX-velgen en de veel te lange remslang... Ook zou ik m aan de achterkant iets ophogen Neutraal

Edit: Zie net dat je net als ik ook een dubbele koplamp hebt

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 25-10-2010 om 14:59 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 25-10-2010 om 21:26 uur.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
MaXi-PuCh 25-10-2010 15:14 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Jammer van de MBX-velgen en de veel te lange remslang... Ook zou ik m aan de voorkant iets ophogen Neutraal

Edit: Zie net dat je net als ik ook een dubbele koplamp hebt

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 25-10-2010 om 14:59 uur.

voorkant nogmeer ophogen?
hij is zo precies goed, als je goed kijkt zie je ook dat er al verhogers op zitten
hot
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Mark300 25-10-2010 21:11 Print reply
Posts: 440
Hier zaten de ophoogbussen er nog in.
Zijn eruit, gewoon omdat ik het waardeloos vond sturen, en het nu lekkerder zit.

Remslang staat hier redelijk verkracht op, dit omdat hij hiervoor 3 maanden onder een doek heeft staan verstoffen buiten.

Hij rijdt nu lekker, en die MBX-velgen vind ik übergeil
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
Gerard1793 25-10-2010 21:25 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
[...]

voorkant nogmeer ophogen?
hij is zo precies goed, als je goed kijkt zie je ook dat er al verhogers op zitten
hot

Ik bedoel de achterkant :X

Mijne rijdt echt lekker ongeveer 15-20 cm verhoogt

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 25-10-2010 om 21:26 uur.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 25-10-2010 21:32 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
[...]

Ik bedoel de achterkant :X

Mijne rijdt echt lekker ongeveer 15-20 cm verhoogt

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 25-10-2010 om 21:26 uur.


15-20cm? Tering hea, ben jij soms 2,30 meter lang?

Ik heb mijn op 365mm veren achter en +10cm busjes voor

Vroegah dan, nu weet ik niet hoeveel ie verhoogd is
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Floris-tsx 25-10-2010 22:30 Print reply

Posts: 3225
duidelijk hot
 
Iedereen kan professioneel worden
Mark300 25-10-2010 22:55 Print reply
Posts: 440
Pfoe, 20 cm

Als jij stopt, kan je dan nog wel met één been bij de grond zonder dat de benzine uit het beluchtingsventiel loopt?
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
tomk24 10-11-2010 16:55 Print reply

Posts: 108
zeker mooi alleen banden vind ik iets minder maar zeker HOT!!
 
Beter 1 gare brommer in de schuur dan 1 scooter
Gerard1793 10-11-2010 17:43 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


15-20cm? Tering hea, ben jij soms 2,30 meter lang?

Ik heb mijn op 365mm veren achter en +10cm busjes voor

Vroegah dan, nu weet ik niet hoeveel ie verhoogd is

Haha, nee, ik heb 395mm veren en 10cm ophoogbussen voor. Grondspeling is ongeveer 15-20 cm vergroot

Kijk maar eens in mn gallery

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 10-11-2010 om 17:43 uur.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 10-11-2010 17:47 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
[...]

Haha, nee, ik heb 395mm veren en 10cm ophoogbussen voor. Grondspeling is ongeveer 15-20 cm vergroot

Kijk maar eens in mn gallery

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 10-11-2010 om 17:43 uur.


Aight, heb ik ook

Volgens mij is ie zometeen weer wat hoger met de Durbi shit enzo
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Gerard1793 10-11-2010 22:22 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Aight, heb ik ook

Volgens mij is ie zometeen weer wat hoger met de Durbi shit enzo

Mijne is nog steeds hoger
Laatste foto in mn gallery is trouwens het meest recent, voordat ie uit mekaar ging. Daar is de hoogte ook goed te zien, ik ben ongeveer 1.80

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 10-11-2010 om 22:25 uur.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 10-11-2010 22:24 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
[...]

Mijne is nog steeds hoger


Mhm, de voorvorkpoten zijn bij mij 84cm lang zometeen.
Achter zet ik gewoon gelijk zodat je lekker recht zit.

Mijn achterbrug is lekker 12cm langer
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Gerard1793 10-11-2010 22:29 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Mhm, de voorvorkpoten zijn bij mij 84cm lang zometeen.
Achter zet ik gewoon gelijk zodat je lekker recht zit.

Mijn achterbrug is lekker 12cm langer

Achja, mijne staat achter iets hoger als voor, dus ik zit perfect vind ik zelf Zal mijn poten morgen eens opmeten
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 10-11-2010 22:33 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
[...]

Achja, mijne staat achter iets hoger als voor, dus ik zit perfect vind ik zelf Zal mijn poten morgen eens opmeten


Ja klopt, wil ik zometeen ook doen, dan klapert ie niet zo snel op het achterwiel.

Ik moet toch zelf ophangpunten lassen, dus ik kan de hoogte helemaal zelf bepalen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Mark300 8-5-2011 15:37 Print reply
Posts: 440
Nieuwe foto's van de huidige staat.
ALle ophoogmeuk eruit.

Ondertussen al 2 cilinders verder.

Nogmaals de set-up:
50cc van Honda M Shop.
Originele pijp met Proma demper.
18mm Keihin.
twv: 12-43.
Loopt 70 in de overtoeren, zou voor het mooie een tandje extra erbij hebben, maar deze hoeveelheid koppel is leuk rijden.

Zit nog te twijfelen of ik hem 12 juni meeneem naar de Honda meeting bij Honda M Shop.
Uiterlijk netjes is tie niet.
Verf komt er binnen kort als het goed is wel overheen, verf staat al klaar (origineel Ducati verf), ligt er alleen aan of mijn kennis tijd heeft.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
maerijn 8-5-2011 16:15 Print reply

Posts: 2453
hotness!!
 
Gerard1793 8-5-2011 17:03 Print reply

Posts: 4006
70 op de teller neem ik aan?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Mark300 8-5-2011 17:10 Print reply
Posts: 440
Teller klopt, zit een noppenband in.
Op de teller 60, is 64 op de rollerbank, en 62 op de TomTom.
Nu met deze cilinder pak ik 70 op de teller.
Maar teller klopt dus aardig.

@maerijn,

Valt nog mee, lak valt er al bijna vanzelf af

Dit bericht is gewijzigd door Mark300 op 8-5-2011 om 17:11 uur.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
MaXi-PuCh 8-5-2011 17:13 Print reply

Posts: 1531
op je nieuwe fotos staat hij ook nog wel wat achterover.
natuurlijk wel een hot, omdat het een mt is, die niet afgeragd is

ooh en je koplampkap + teller even laten zakken. die zitten wat te hoog boven het vsptbord
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Mark300 8-5-2011 17:22 Print reply
Posts: 440
@Maxi-puch,

Ik probeer er ook netjes op te zijn.
Helaas wilt de MT mijn aardigheid niet, en elke keer als ik er aardig voor ben, gaat er wat aan kapot.

Ding is in het afgelopen jaar inwendig compleet aangepakt.
Kort lijstje:
Nieuwe draadboom
Nieuwe cilinder en zuiger
Nieuwe carbu
Originele spruitstuk en verwante
Nieuwe lampen
Nieuwe ketting en tandwielen


Dan verder ook alle kleine dingen zoals gaskabel, remolie, brandstoffilter etc.. vervangen.
Nu is me koppelingskabel aan de beurt, die vond het nodig om gisteravond(22:30) te breken.
Toen de laatste 4km in zijn 2 naar huis gereden
Ach, gelukkig word je er niet dommer van.

Ik vind hem lekker rijden zo, op de foto ziet het er inderdaad vreemd uit, maar functie boven uiterlijk.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
Gerard1793 8-5-2011 17:29 Print reply

Posts: 4006
Mmm, dan doe ik toch iets verkeerd...
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Mark300 8-5-2011 17:31 Print reply
Posts: 440
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Mmm, dan doe ik toch iets verkeerd...


Jij hebt spaakvelgen, zijn kleiner dan MBX velgen.

Ook geen verkeerde MT heb jij.
Blijf rood/wit met Paris dakar een leuke combi vinden.
Alleen zonde van een onderlangs.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
MaXi-PuCh 8-5-2011 17:34 Print reply

Posts: 1531
zonder koppeling kun je ook best in zn 4 of 5 of 6 rijden
het is niet lekker voor het blok, maar die versnellingsbak gaat echt niet zomaar kapot hoor
als je nou nog maar 500 meter moest... ik zou op 4km gewoon gaan schakelen zonder te koppellen.

zegt wel iet over hoe goed/netjes/zuinig jer er mee om gaat. respect daar voor
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Gerard1793 8-5-2011 17:39 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
[...]


Jij hebt spaakvelgen, zijn kleiner dan MBX velgen.

Ook geen verkeerde MT heb jij.
Blijf rood/wit met Paris dakar een leuke combi vinden.
Alleen zonde van een onderlangs.

Ik rijd nu met een 18 inch voorvelg, en ik rijd 95 op de teller, en 73 op de GPS...

Bedankt
Moet er nog steeds even goeie foto's op zetten hoe hij er nu bij staat
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Mark300 8-5-2011 17:40 Print reply
Posts: 440
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
zonder koppeling kun je ook best in zn 4 of 5 of 6 rijden



Hum, zijn 4 haal ik nog wel met koppeling, maar dat er zonder gebruik van koppeling opeens een 5 en 6 erbij komt

Mijn vorige brommer was in de soep gelopen wegens lompheid, en heb dat lesje nu wel geleerd.
Ach, 4km valt best mee, dankzij de vorige zuigerveren heb ik 12km mogen lopen door de polder.

@Gerard,

Het is ook gezond verstand gebruiken, als je langs een 80km weg rijdt, je teller geeft 90 aan, en je wordt er uitgereden door het verkeer weet je ook al dat je teller afwijkt.

Trouwens ook altijd grappig de verhalen van de WC-potten.
80 op de teller, leuk doen dat ze harder gaan als mijn brommer, en dat ik ze dan vervolgens inhaal terwijl ik 55 op de teller heb staan.

Dit bericht is gewijzigd door Mark300 op 8-5-2011 om 17:42 uur.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved