Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Suzuki GSX750R Circuit moto (in wording)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 664 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Suzuki GSX750R Circuit moto (in wording)
Geplaatst door BenjaminDG op 20-10-2010 20:36
Hits Deze gallery is 12706 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki GSX750R (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart/grijs / 1992
Opgegeven max. vermogen 135 pk / 99 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Croix 23 april 2012 [Toon slechts deze afbeelding]
Ecuyers 22 juli [Toon slechts deze afbeelding]
Huidige staat [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Voetentje 20-10-2010 20:38 Print reply

Posts: 2356
Oeii hotje Vind die 90's look altijd wel wa hebben.
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
Zundapp448 20-10-2010 20:39 Print reply
Posts: 1161
Met eens!
 
No Blood, No Bodies, We hit Nothing!!
kenny77 20-10-2010 20:47 Print reply

Posts: 29286
Hot voor de rd350 op de achtergrond.

Deze fiets is wel tof met een rg500 blokje.
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 20-10-2010 20:48 Print reply

Posts: 12846
Wat is jou precieze keuze om deze op 25 kw te nemen?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
BenjaminDG 20-10-2010 20:53 Print reply

Posts: 4605
Omdat mijn huidige Honda CB500S al wat km heeft, 105.000km.

Ook rijd hij niet meer goed (tikken, in de regen valt hij na een tijd wat stil,...).

Ik moet nog 1 jaar en 7 maanden met men licht rijbewijs rijden alvorns ik het kan omruilen voor een rijbewijs met onbeperkte KW.

Ik rijd nu ongeveer al 1 jaar en 3 maanden met deze motor en wil iets met méér vermogen en minder km.

En ik wou ook niet zo'n toerenjanker zoals een 400 of 600cc.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 20-10-2010 om 21:26 uur.
 
Vlaanderen vrij!
-Viking 20-10-2010 20:57 Print reply

Posts: 1415
Hot, mooie suzuki
 
Knäckebröd!!
Pushpin 20-10-2010 22:40 Print reply
Posts: 841
Neutraal, vind de kleuren combi niet super, verder wel mooi ding !
 
Freddy-fish 23-10-2010 0:41 Print reply

Posts: 2129
lol als ik de 600F van ons er naast zou zetten zou je op stickering na geen verschil zien. het is dat er R op staat:P

ik dacht ookaltijd dat de 750 modelle std stuurdemper hadden, maar dat is blijkbaar alleen op de 1000. voorderest lekker rijde, die kw's erniet af hale want dat kost alleen maar geld
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
BenjaminDG 23-10-2010 1:18 Print reply

Posts: 4605
Zit wel degelijk een verschil tussen gsxf en gsxr hoor

Ik moet hem wel terug laten keuren naar 25kw omdat ik nog een rijbewijs heb tot max. 25kw

Wat niet wil zeggen dat ik hem niet eens op vol vermogen ga zetten wanneer hij is ingeschreven

Derbij deze motorfiets kan ik later makkelijk verkopen want naar mijn weten is dit dan de enige gsx-r750 op 25kw in belgië.


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 23-10-2010 om 1:19 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Freddy-fish 23-10-2010 20:47 Print reply

Posts: 2129
jaja maar deze lijkt nogal op een F, oud model enzow, tegenwoordig is het verschil goed te zien ja , maar dat is wel apart dat je de enigste ben in belgie met die fiets op 25kw
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
BenjaminDG 23-10-2010 21:30 Print reply

Posts: 4605
Normaal gezien lukt dit niet met een in belgië ingeschreven gsx750r want hier zegt de wet dat eens het voertuig is ingeschreven het vermogen op papier niet meer gewijzigd kan worden.

De gsx750r is nooit in 25kw versie ingevoerd voor de benelux.

De normale manier om een belgische motor naar een andere vermogen(legaal) te zetten is door het kenteken aan te laten passen door de constructeur maar dit houd in dan hij gekeurd moet worden door de constructeur als nog eens door de overheid (keuring voor alleenstaand geval).

Dan zit je voor de keuring attesten alleen al rond de 1000¤

2de optie is om een motor uit het buitenland intevoeren (Nederland of Duitsland bv) en voor men deze inschrijft hem weer laten herkeuren door de constructeur.

Deze leveren dan een goedkeuring attest (volmacht over het huidige vermogen dat op het kenteken staat) waardoor de overheid het nederlands (in mijn geval) kenteken valideren met het werkelijk vermogen.

Na veel zoeken heb ik een binnendeurtje gevonden.

Keuring kost voor mij nu 100¤

Dat is de reden waarom je niet zo snel een andere gsx750r op 25kw zult zien hier in vlaanderen.


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 23-10-2010 om 21:32 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Spookrijder100 24-10-2010 10:39 Print reply

Posts: 2227
leukleuk, mooi dempertje ook
 
4takker 24-10-2010 10:54 Print reply

Posts: 2395
mooie fiets.

maar is het nou niet frustrerend om een motor te rijden wat snoei hard kan. en hij nu begrensd(als hij dat nog is) is en daar door maar 160 wil halen. dan zal dat ding toch ook geen toeren meer kunnen draaien
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
BenjaminDG 24-10-2010 13:08 Print reply

Posts: 4605
Tja hij draait nu max 8500 toeren en optrekken is wel behoorlijk traag ja.

Ik blijf maar voor een tijdje 25kw rijden totdat alle papieren in orde zijn en ik de motor goed ken.

Daarna wel is op vol vermogen zetten
 
Vlaanderen vrij!
JB1 24-10-2010 13:09 Print reply

Posts: 14881
Hoe heb je dat dink begrensd op 25kW dan?
3 bougies eruit gedraaid ofzo?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 24-10-2010 13:15 Print reply

Posts: 4605
Ringen in inlaat en gashendel maakt maar 1/4 van de slag


 
Vlaanderen vrij!
JB1 24-10-2010 13:16 Print reply

Posts: 14881
Aha, Zo dus.
Kan er een filmpje komen?
Ik wil hem wel even horen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 24-10-2010 13:18 Print reply

Posts: 4605
Moet ik maken met de camera want er zit geen db killer in de uitlaat dus met gsm opnemen zal niet zo mooi klinken.

Wat er mij aan denkt dat ik nog een soort van db killer moet maken voor de keuring
 
Vlaanderen vrij!
JB1 24-10-2010 13:21 Print reply

Posts: 14881
Doet maar even met de camera dan, en zonder dB killer
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Freddy-fish 24-10-2010 14:14 Print reply

Posts: 2129
kan je zeggen, zonder die begrenzingen zijn ze bloed en bloed snel
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
BenjaminDG 24-10-2010 17:43 Print reply

Posts: 4605
Een kort filmpje dan maar: http://www.youtube.com/watch?v=FlZ-oz3ZI8w
 
Vlaanderen vrij!
--John-- 19-11-2010 22:39 Print reply

Posts: 295
Idd klapt die begrenzing er maar is uit. Je wordt gek als je het gas open draait voor de 1e keer

Wel oppassen voor je rijbewijs
 
BenjaminDG 19-11-2010 23:18 Print reply

Posts: 4605
Zou ik kunnen doen want geen politie zal het vermogen toch testen.

Rij nu ook al met Honda CB500S op vol vermogen dus zo hard boeit dat niet

1ste maand ga ik toch op 25kw rijden om de motor te leren kennen daarna vol vermogen
 
Vlaanderen vrij!
Gary - Forum en Gallery Moderator 19-11-2010 23:38 Print reply

Posts: 12846
Want in één maand leer jij je motor door en door kennen .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Makrolon 19-11-2010 23:46 Print reply

Posts: 6733
Heb je een zware motor, wat normaal niet uitmaakt omdat ie vermogen zat heeft, ga je m op 25 kw laten zetten. Maar van mij heeft een FZ 750 op 25 kw, op gas laten begrenzen. Hij kan letterlijk geen cm het gas open 'trekken'... Ik snap dat niet hoor.
 
KTM 525 EXC Supermoto

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved